Ik wil er idd zwarte striping op... en als er het een beetje te betalen is, en aan te komen gele lampen! Iemand tips en adresjes?Joost wrote:orginele zwarte striping eropDuFF wrote:, en de striping eraf.
: .
Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)
Moderator: webmasters
CitroCin wrote:Ik heb ze bij de Action gekocht, kunnen geler, maar zijn een stuk geler als wat ik had.
Maar voor 3 euro leuk om eens te proberen!
Ik vind het met regen een veel rustiger beeld geven!
Kost de wereld niet denk.......sgtpeppers wrote:Ik heb mijn gele H4's gewoon bij de Brezan gehaald (zijn witte H4's met een geel kapje eroverheen). Kostte een tientje ofzo
Zooo... ik heb gister ff die plastice booskijkertjes bevestigd, die ik van Rajko had gehad. 'T is niet veel, maar het resultaat is wel leuk !
om hier nouw een fototje van te nemen.... komt vanzelf wel !
Verder maakte ik me gister ernstige zorgen over de koppakking, ondanks ik alleen aan't planken ben als de motor goed warm is.
De auto vertoonde nl. ongeveer alle symptomen : Witte rook uit de uitlaat, trillen van de motor/niet mooi stationair (heb ik het idee), lekke pakking (bleek later de kopdekselpakking), schokkend rijden (maarja, dat doen ze natuurlijk allemaal, en hij stinkttttt ...
Nou heeft die auto voor dat het in mijn bezit is gekomen, afgelopen zondag, afgelopen jaar slechts 5000 km gereden mogelijk allemaal kleine stukjes. Dus misschien dat de motor weer een beetje in z'n ritme moet komen. Begin daarom eerst maar eens met de olie te verversen binnekort.
Verder ben ik gister ff naar de spuiter/schadehersteller geweest voor wederom advies !
De zwart gespoten skirts overlappen nl. niet in 1 stuk op het rood van de auto... Wel redelijk hoor, maar er zitten wat uitloopjes. Dus ik had het idee om hier zo een zwart sierrandje over te plakken, dus zeg maar net boven de skirts welke deze dan moeten overlappen naar het rood van de auto.... moeilijk verhaal !
Maar nou had ie geen zwart meer... maar wel het idee om er een lijntje in de kleur goud te plakken, 3mm ofzo. Maar daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd, al is de kleurencombi rood, goud, zwart op zichzelf geen slechte combi.
Ik kan niet met fotoshop omgaan dus ik heb geen idee hoe het zal staan. Daarom wil ik ff jullie mening en advies vragen. Wat denken jullie?
om hier nouw een fototje van te nemen.... komt vanzelf wel !
Verder maakte ik me gister ernstige zorgen over de koppakking, ondanks ik alleen aan't planken ben als de motor goed warm is.
De auto vertoonde nl. ongeveer alle symptomen : Witte rook uit de uitlaat, trillen van de motor/niet mooi stationair (heb ik het idee), lekke pakking (bleek later de kopdekselpakking), schokkend rijden (maarja, dat doen ze natuurlijk allemaal, en hij stinkttttt ...
Nou heeft die auto voor dat het in mijn bezit is gekomen, afgelopen zondag, afgelopen jaar slechts 5000 km gereden mogelijk allemaal kleine stukjes. Dus misschien dat de motor weer een beetje in z'n ritme moet komen. Begin daarom eerst maar eens met de olie te verversen binnekort.
Verder ben ik gister ff naar de spuiter/schadehersteller geweest voor wederom advies !
De zwart gespoten skirts overlappen nl. niet in 1 stuk op het rood van de auto... Wel redelijk hoor, maar er zitten wat uitloopjes. Dus ik had het idee om hier zo een zwart sierrandje over te plakken, dus zeg maar net boven de skirts welke deze dan moeten overlappen naar het rood van de auto.... moeilijk verhaal !
Maar nou had ie geen zwart meer... maar wel het idee om er een lijntje in de kleur goud te plakken, 3mm ofzo. Maar daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd, al is de kleurencombi rood, goud, zwart op zichzelf geen slechte combi.
Ik kan niet met fotoshop omgaan dus ik heb geen idee hoe het zal staan. Daarom wil ik ff jullie mening en advies vragen. Wat denken jullie?
Inmiddels heeft zich bij ons thuis een autowissel voorgedaan !
Nu ik de GT heb, rijdt Pim (broertje) in m'n spot en dus niet meer de Mistral. Deze staat nu thuis en wordt veelal gebruikt door pa.... doordat z'n benz al zo'n 3 maanden naar de kl*te is, en mogelijk een motorrevisie moet ondergaan !
Het leuke is dat pa het ook helemaal in de Ax-en begint te zien, en overweegt de benz te verkopen !
( Nog geinteresseerden? '98 E 300 Turbodiesel Avantgarde, zo een 250 dkm, motorrevisie nodig, bieden maar ! )
Om 3 axen draaiend te houden, er komt er nl. nog 1 bij op korte termijn... zal de eerste van de 4 in een hoekje plaats moeten nemen, om zodoende de rest van onderdelen te voorzien ! De pest is alleen dat die dingen er nooit mee ophouden te leven !
Nu ik de GT heb, rijdt Pim (broertje) in m'n spot en dus niet meer de Mistral. Deze staat nu thuis en wordt veelal gebruikt door pa.... doordat z'n benz al zo'n 3 maanden naar de kl*te is, en mogelijk een motorrevisie moet ondergaan !
Het leuke is dat pa het ook helemaal in de Ax-en begint te zien, en overweegt de benz te verkopen !
( Nog geinteresseerden? '98 E 300 Turbodiesel Avantgarde, zo een 250 dkm, motorrevisie nodig, bieden maar ! )
Om 3 axen draaiend te houden, er komt er nl. nog 1 bij op korte termijn... zal de eerste van de 4 in een hoekje plaats moeten nemen, om zodoende de rest van onderdelen te voorzien ! De pest is alleen dat die dingen er nooit mee ophouden te leven !
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
wat denk jij paul, van zo een goud stickerrandje van een mm of 3/4 grenzend tussen het rood en zwart... heb nl. niet overal even netjes gespoten !Citrosan wrote:Beetje laat maar de rode ziet er goed uit met de zwarte skirts, en idd die mist lampen zien er gaaf uit zo!!
Leek me een goede oplossing, had liever zwart gehad, maar dat heeft de spuiter niet. fotoshoppen kan ik niet, vandaar dat ieders advies welkom is !
Dat zwarte stripie is geregeld, moet ik er alleen nog opdoen. druk druk druk !Browny wrote:Goud?? Ik zou dan eerder verder kijken of een ander wel zwart kan regelen.
Verder wil ik ook graag de striping die er nu op zit ff aanpakken, maar zelfs met ongeveer 't sterkste van 't sterkste gaat 't er niet af :S!
Wat is jullie ervaring striping er een beetje fatsoenlijk af te krijgen?
..... ennn.... Donderdag een update van formaat ! Houdt uw ogen hier !
striping eraf halen lukt mij altijd t beste met een verfbrander/fohn,Job wrote:Dat zwarte stripie is geregeld, moet ik er alleen nog opdoen. druk druk druk !Browny wrote:Goud?? Ik zou dan eerder verder kijken of een ander wel zwart kan regelen.
Verder wil ik ook graag de striping die er nu op zit ff aanpakken, maar zelfs met ongeveer 't sterkste van 't sterkste gaat 't er niet af :S!
Wat is jullie ervaring striping er een beetje fatsoenlijk af te krijgen?
..... ennn.... Donderdag een update van formaat ! Houdt uw ogen hier !
en dan peuteren!! Restjes weghalen met stickerverwijderaar (of wasbenzine)
Pas wel op voor je handen, die verfbrander blaast heette lucht
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zoo met bovenstaande foto´s worden verschillende dingen weer duidelijk;
Nieuwe velgen onder de oude lady !
- eindelijk goede banden voor de apk maandag,
- de achterkant moet nu toch echt omlaag,
- ik wil de wielen achter eigenlijk wat verder naar buiten (kan dat?)
- de gele mistlampen moet ik met een mede axclublid gaan ruilen tegen witte; staat beter bij de kleur van deze wielen.