Jongens ik zit er aan te denken om mee te doen met de sprint op speed. eea hangt af van de prijs moet tenslotte ook nog effies op de vermogensbank.
Wie gaan er ook meedoen aan de sprint. Lijkt me wel lachen om te kijken hoe al die beestjes zich met elkaar verhouden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
risico daar is kleiner dan dat ik het op de openbare weg doe
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
nietes ikke. Als ik in mn stoel blijf zitten dan tenminste.
ik geloof t wel....de mijne doet 0-100 in ca 9 seconden, genoeg om een audi a 3 tdi 140 pk t nakijken te geven (vorige week ), maar voor dit soort gelegenheden gewoon te traag
*denny is aan het bellen met sven maar is bang dat ie de cosworth niet gaat meekrijgen :D*
eind oordeel "BEN JE GEK" ik ken jouw je gaat er het maximale uithalen en men banden slopen. (stille opmerking van Denny "DOH").
Das dan toch weer jammer (0-100 in 4,5 sec of zo :'()
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
jammer had wel leuk geweest. Ik doe niet mee om te winnen ofzo hoor ik wil gewoon effies geklokt worden.
[quote="peter"]ik geloof t wel....de mijne doet 0-100 in ca 9 seconden, genoeg om een audi a 3 tdi 140 pk t nakijken te geven (vorige week ), maar voor dit soort gelegenheden gewoon te traag [/quote]
ik heb op vorige speeds ook regelmatig oude auto's gezien b.v. een gifgroene Kadett C zie alle andere autos van de sokken reed tot en met Impreza's toe dus pas op