ja ik zat het al veeelste moelijk te zoeken.
als ik uitmezelf verder was gegaan dan had ik de helft van de motor ongeveer naast me auto liggen om dan pas tot de conclusie te komen dat het eigenlijk heel makkelijk was/is
maar vaak kan bij zulke makkelijke dingen nog een flink geklooi zijn
idd, en als je eenmaal weet hoe makkelijk zo'n blok eruit gaat.. ga je niet moeilijk doen en neem je het hele blok ff op de werkbank als je je olie bij moet vullen
blijkbaar toch de snaar net iets te strak.
ik gister dus op de snelweg rijden viel opeens alles uit lampen motor etc.
leuk als je een zwarte auto hebt en het donker is op een drukke snelweg:P.
gelukkig ik goed verzekerd dus gratis sleepdienst naar een garage naar keuze en een leenauto die me gebracht werd. vw polo 1.4.
maja dit geintje gaat me wel 75 euries kosten(valt op zich mee) en dit rond de december januari maand met al die leuke eindejaars afrekeningen:S
als ik later wat meer geld te besteden heb wil ik deze risico nog wel is een keer lopen maar op moment niet:D(het knutsel werk is toch wel erg leuk)
dus vanaf nu tot dat ik qua geld zeer goed sta geen technische werk meer alleen maar schoonheids dingetjes:P
Naja, je hebt nu in ieder geval toch ook weer geleerd dat je een v-snaar niet te strak moet spannen.
Trouwens, het kan ook best zijn dat de snaar al versleten was en dat 't op spanning brengen 'm uiteindelijk heeft doen overlijden.
't Is dus wat dat betreft helemaal niet gezegd dat 't jouw fout is dat 'ie brak!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!