Heb je nog kaartjes voor AC/DC weten te bemachtigen? Ik helaas niet
2 uur voortbereiding ... alles klaar gezet op 2 laptops...
10 uur begon de voor verkoop ... ik f5en ... hooguit 2 seconden over 10 kwam ik op een wachtlijst die 4 uur heeft geduurd ... toen ik al de berichten kreeg dat het uitverkocht was kreeg ik een foutmelding ... en klaar was ik
geen kaarten dus ...
heel lullig om dan te zien dat er binnen een half uur al kaarten op marktplaat werden aangeboden voor het 6 voudige van de prijs .
Rock's wrote:heel lullig om dan te zien dat er binnen een half uur al kaarten op marktplaat werden aangeboden voor het 6 voudige van de prijs .
gek genoeg is dat altijd zo. ik heb nooit begrepen hoe die mensen dan aan kaarten komen. heb ooit voor kaartjes van een concert een auto-refresh scriptje gedraaid vanuit een datacentrum (je weet wel, 2x155 Mbit per seconde allemaal voor je eigen computer).
Toevallig weet ik dat een aantal van de servers van die ticketprovider ín hetzelfde datacentrum hangen. Zelfs dan ben je tóch nog te laat.
Nog gefeliciteerd Aad! Beter laat dan nooit. Tsja, die tickets, gewoon ouderwets met de slaapzak voor het postkantoor, dat waren nog eens tijden....
Ik hoorde er ook op de radio al iets over, er waren veel klachten binnengekomen over het nieuwe internetbestellen.
Ik heb trouwens een tijdje geleden in Deviltje mogen rijden...wat een beest is dat!
Rock's wrote:
peter wrote:Gefeliciteerd!
Heb je nog kaartjes voor AC/DC weten te bemachtigen? Ik helaas niet
2 uur voortbereiding ... alles klaar gezet op 2 laptops...
10 uur begon de voor verkoop ... ik f5en ... hooguit 2 seconden over 10 kwam ik op een wachtlijst die 4 uur heeft geduurd ... toen ik al de berichten kreeg dat het uitverkocht was kreeg ik een foutmelding ... en klaar was ik
geen kaarten dus ...
heel lullig om dan te zien dat er binnen een half uur al kaarten op marktplaat werden aangeboden voor het 6 voudige van de prijs .
Voor concerten die je echt persé wilt zien, moet je gewoon heel lang voor het postkantoor gaan liggen. Dan ben je meestal wel verzekerd van kaarten.
Nieuwe plaatjes gemaakt van de rode ... hij is gepoetst, ... ik heb er nog een paar klusjes aan, maar hoop hem binnen een paar weken apk te laten keuren ... ik heb alleen soms maar een half uurtje tijd om er aan te werken .... en dat heeft eik geen nut
Jammer dat het licht slecht is in zo'n schuur...
Vandaag een set 16" 3 gaats opgehaald
Ik heb dan wel geen 3-gaats wagen, maar dit is zo'n set die je maar 1x in je leven tegenkomt ... Ik kon ze niet laten liggen ... leuk voor op een 5-deurs .... al zijn ze wel erg groot
Zoals ik vanmiddag al zei, hij is écht mooi ROOD! Wat een poetsbeurt al niet doet met een kleur
Rock's wrote:Vandaag een set 16" 3 gaats opgehaald
Ik heb dan wel geen 3-gaats wagen, maar dit is zo'n set die je maar 1x in je leven tegenkomt ... Ik kon ze niet laten liggen ... leuk voor op een 5-deurs .... al zijn ze wel erg groot
[img]http://img.photobucket.com/albums/v678/ ... s1.jpg[img]
Heb je morgen al plannen? anders moet je morgen maar eens langskomen om het uit te proberen op m'n TRS
MBa@NL wrote:Zoals ik vanmiddag al zei, hij is écht mooi ROOD! Wat een poetsbeurt al niet doet met een kleur
Rock's wrote:Vandaag een set 16" 3 gaats opgehaald
[img]http://img.photobucket.com/albums/v678/ ... s1.jpg[img]
Heb je morgen al plannen? anders moet je morgen maar eens langskomen om het uit te proberen op m'n TRS
Ik zou wel willlen,... maar ik moet morgen volop aan de klus in de kinderkamer ...