stuurknop
Moderators: Rock's, webmasters
stuurknop
Ik reed vroeger voor werk altijd op een tractortje rond en die had zon stuurknop op het stuur, dat reed best wel heel chill altijd. Nou zat ik te denken om er ook een op het stuur van mn AX te schroeven. Lijkt me wel handig helemaal bij inparkeren enzo, heeft iemand hier ervaring mee?
Bij mijn weten is het iig APK niet waardig en kan je er een bon voor krijgen (veiligheid...)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
APK waaridg is het sowieso niet, maar ik wist niet dat je er een bon voor kon krijgen, Ik weet ook niet of het t risico van een bon waard is, ook raar eigenlijk...
"Dit is alleen toegestaan mits op kentenbewijs deel 1 onder bijzonderheden vermeld staat dat het voertuig ingericht is voor het gebruik door een invalide of gehandicapte."
"Dit is alleen toegestaan mits op kentenbewijs deel 1 onder bijzonderheden vermeld staat dat het voertuig ingericht is voor het gebruik door een invalide of gehandicapte."
Nou ja raar, wat TTF al zegt + dat in voertuigen waar het normaal is zit je stuur horizontaal.
Bij een aanrijding klapt het uitstekende deel dus vol je borst in.
Bij een aanrijding klapt het uitstekende deel dus vol je borst in.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
toevallig eergisteren nog, op de startmotorDuFF wrote:maar de vraag is, rijd jij dan met een AX diesel door een weiland ?

Loopt dat ding nu nog niet?kevin.broke wrote:toevallig eergisteren nog, op de startmotorDuFF wrote:maar de vraag is, rijd jij dan met een AX diesel door een weiland ?en het zal vast weleens voorkomen dat ie hier aan het einde van het land komt te staan.

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!