Denny Lambrechts (AX SPORT '87)
Moderator: webmasters
-
- AX Master
Hey Den,
Ga je jezelf nou nog een keertje voorstellen?
Flink balen dat je je blok heb gesloopt jongen, heel veel succes gewenst!
We spreken elkaar snel weer eens
Ga je jezelf nou nog een keertje voorstellen?
Flink balen dat je je blok heb gesloopt jongen, heel veel succes gewenst!
We spreken elkaar snel weer eens
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Blijkbaar wel 2 en 3 zaten omgewisseld. hij loopt nu stationair. Hoewel nog steeds niet zoals het moet. Ik heb de bougiekabels gewisseld met een stel nieuwe. Nu had ik echter op de verdelerkap mijn 'eigen' volgorde aangegeven die correspondeerde met de markeringen op de oude kabels en niet met de cilindervolgorde. Werkte altijd goed totdat je er dus andere kabels opzet want dan denk je ineens dat het de cilinder volgorde was.q01z wrote:we heten niet allemaal marc toch?
1:0 voor sander. Nu wachten op ANWB dude om de ontsteking af te stellen en het geheel af te regelen. Hoop dat hij het dan weer goed doet.
Heb alleen dus nu een ontstekingshuis met andere vervroegingscurven (centrifugaal en onderdruk) als origineel.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Zo klepspul gehad van joost afgelopen zaterdag. Gelijkt een set gemonteerd. Zal vanavond eens foto's maken van het blok zoals het er nu bijstaat. Joost wat waren de verzendkosten?
Nu wachten op wat onderdelen die marc voor mij had liggen.
Verder de 1.3 loopt nu weer stationair (sinds afgelopen vrijdag nog beter als eerst) en draait op bijna vol vermogen omdat de ontsteking nog niet is afgesteld. Had naar zolder gemoeten maar daar is dus helaas wat anders tussen gekomen. Baal daar goed van.
Zoveel tijd ingestoken om hem ervoor klaar te krijgen.
Nu wachten op wat onderdelen die marc voor mij had liggen.
Verder de 1.3 loopt nu weer stationair (sinds afgelopen vrijdag nog beter als eerst) en draait op bijna vol vermogen omdat de ontsteking nog niet is afgesteld. Had naar zolder gemoeten maar daar is dus helaas wat anders tussen gekomen. Baal daar goed van.
Zoveel tijd ingestoken om hem ervoor klaar te krijgen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Bedankt voor de reactie. Ik vindt dat geweldig.
Zijn er van die uitvoering meer details?
Waar moet bijvoorbeeld het ax sport logo op de deur, onder bij de skirt of boven de knik waar anders het stoot rubber zit.
En heet deze uitvoering nog anders. Ax sport S ofzo? Ik heb n.l. ook zo'n ding gezien met iets van een S rechts op de achterklep.
Zitten hier nooit klapraampjes in?
Is er een van in Nederland?
Zijn er van die uitvoering meer details?
Waar moet bijvoorbeeld het ax sport logo op de deur, onder bij de skirt of boven de knik waar anders het stoot rubber zit.
En heet deze uitvoering nog anders. Ax sport S ofzo? Ik heb n.l. ook zo'n ding gezien met iets van een S rechts op de achterklep.
Zitten hier nooit klapraampjes in?
Is er een van in Nederland?
Marc. je mag. laat mij maar weten wat het moet kosten.q01z wrote:die striping heb ik even nagemaakt hoor en aangezien ik alleen die foto van jou als basis had, zal deze niet kloppen!
de locatie van het AX SPORT heeft te maken met de ph1 of ph2 sport..
Hij is nog niet af nee. ik stuur je meer foto's
@ chrono, De S stond voor Citroën sport. Net als de rood zwarte logo op de foto met de striping. Geen speciale uitvoering helaas.