Deuren
Moderator: webmasters
Deuren
mijn deuren zijn nogal verrot, zitten deuken in en de raammechanismes zijn afgebroken ofzo, dus nu ging ik opzoek naar 2 nieuwe deurtjes en toen kwam er 2 van een GT tegen met elektrische ramen en centrale vergrendeling volgens mij, maar passen die op mijn AXion en zo jah wat moet ik dan almaal nog meer ombouwen
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest
next concert 11 september @ Ground Zero Fest
De deuren opzich passen zowieso (3/5 deurs verschil natuurlijk niet
). Voor de bediening van de electrische ramen ben je natuurlijk de schakelaars nodig, maar ik zou zo niet weten of daar ook nog een relais tussen zit. Ik heb hier wel eens op het forum gelezen dat het relais van de CV achter het dashbord kastje zit.
Indien je het over gaat zetten zou ik het slot van de kofferklep ook doen, anders moet je die nog met de hand op slot zetten

Indien je het over gaat zetten zou ik het slot van de kofferklep ook doen, anders moet je die nog met de hand op slot zetten

Ga maar goed kijken naar de kabelboom, aangezien je die echt nodig hebt voor je CV en Elektrieken raampjes.
IK heb de halve kabelboom uit mijn rode GT geknipt om op mijn gemak te bekijken waar wat heen gaat.
Monteren is niet zo veel werk gelukkig, maar dan die kabeltjes nog.
Wie is er handig met afstandbedieningen
IK heb de halve kabelboom uit mijn rode GT geknipt om op mijn gemak te bekijken waar wat heen gaat.
Monteren is niet zo veel werk gelukkig, maar dan die kabeltjes nog.
Wie is er handig met afstandbedieningen

Don't let sensible people talk you out of your dreams.
205 1.9 GTI³
205 1.9 GTI³
-
- AX liefhebber