metertjes
Wie kan mij daarbij opweg helpen, hoe/waar moet je ze aansluiten?
Aansluiten oliedruk en olie temperatuur
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Aansluiten oliedruk en olie temperatuur
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
de goeikoopste van autostyleBossie wrote:Welke metertjes heb je gekocht, wat zit er allemaal bij en hebben ze ook een handleiding toegevoegd?
Ik heb de voltmeter, oliedruk en olietemp dus. Volt meter krijg ik wel aangesloten (is voor mij ook even de belangrijkste).
Er zitten sensoren bij maar ik heb ze nog niet binnen, dus of er handleiding bij zit weet ik nog niet...
Maar ik neem aan dat die standaard sensoren niet zomaar in mijn motorblok passen....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat klinkt handig, waar kan ik dat krijgenBossie wrote:Het makkelijkst is waarschijnlijk een adapterring tussen je blok en het oliefilter.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
laat maar, , had niet gezien dat antoine dezelfde vraag had
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).