Aansluiten oliedruk en olie temperatuur

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Aansluiten oliedruk en olie temperatuur

Post by grietje »

metertjes ;-)

Wie kan mij daarbij opweg helpen, hoe/waar moet je ze aansluiten?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Welke metertjes heb je gekocht, wat zit er allemaal bij en hebben ze ook een handleiding toegevoegd?
Image Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Bossie wrote:Welke metertjes heb je gekocht, wat zit er allemaal bij en hebben ze ook een handleiding toegevoegd?
de goeikoopste van autostyle :oops:
Ik heb de voltmeter, oliedruk en olietemp dus. Volt meter krijg ik wel aangesloten (is voor mij ook even de belangrijkste).

Er zitten sensoren bij maar ik heb ze nog niet binnen, dus of er handleiding bij zit weet ik nog niet...

Maar ik neem aan dat die standaard sensoren niet zomaar in mijn motorblok passen....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

Het makkelijkst is waarschijnlijk een adapterring tussen je blok en het oliefilter.
Image Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Bossie wrote:Het makkelijkst is waarschijnlijk een adapterring tussen je blok en het oliefilter.
Dat klinkt handig, waar kan ik dat krijgen :D
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

laat maar, slotje, had niet gezien dat antoine dezelfde vraag had :oops:
=

Post Reply