tja....
Moderators: Rock's, webmasters
tja....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik moet er wel bij zeggen, van de fotos die ik gepost heb word gezegt dat inzittende er zonder ernstige verwondingen uit zijn gekomen!
Bij de eerste had die persoon zelfs helemaal niets
Bij de eerste had die persoon zelfs helemaal niets
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Kan me niet voorstellen dat je zonder iets uit die ZX komt.
Die gele AX heeft een rolkooi. Je ziet duidelijk dat dat heel veelt uithaalt als het erop aankomt.
Die gele AX heeft een rolkooi. Je ziet duidelijk dat dat heel veelt uithaalt als het erop aankomt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Inderdaad!Mark wrote:Kan me niet voorstellen dat je zonder iets uit die ZX komt.
De eerste is een AX (!) en die persoon heeft de fotos zelf gemaakt !
Persoon van die witte met afgezaagde dak was bewusteloos maar had niets blijvends.
-
- AX Spaster Mammer
Damn hij is zo uitgerekt dat het net een zx lijkt. Maar idd is een ax. 3gaats en de kofferklep bieden nog wat herkenning.grietje wrote:Inderdaad!Mark wrote:Kan me niet voorstellen dat je zonder iets uit die ZX komt.
De eerste is een AX (!) en die persoon heeft de fotos zelf gemaakt !
Persoon van die witte met afgezaagde dak was bewusteloos maar had niets blijvends.
Nou dan heeft ie wel heeeeeel veel mazzel gehad.
De motorkap ziet er nog bruikbaar uit.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Re: tja....
Onder die witte op foto 6 zitten volgens mij nog een paar knappe bandjes.