Is dit verstandig om te kopen.....?
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... en-ax.html
Is dit verstandig Remmen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Is dit verstandig Remmen
Ax is back
-
- AX Spaster Mammer
Teneerste zijn ze niet geventileerd, maar geperforeerd en gegroefd. Als een schijf geventileerd is zijn het feitelijk twee flinterdunne schijfjes tegen elkaar met lamellen ertussen, waar lucht tussendoor kan.
Ten tweede denk ik dat je beter kan investeren in een setje diesel/GT ph2 veerpoten met draagarmen. De fusees hiervan zijn dikker (21mm ipv 18mm), de remmen zijn kleiner (247mm ipv 258mm), maar de klauw is veel beter dan bij de 258mm schijven waardoor ze uiteindelijk beter vertragen. In principe is de setup gelijk aan die van een GTI, behalve dat de remschijven niet geventileerd zijn en het systeem dus eerder zal faden door oververhitting (op het circuit bijvoorbeeld).
Ten tweede denk ik dat je beter kan investeren in een setje diesel/GT ph2 veerpoten met draagarmen. De fusees hiervan zijn dikker (21mm ipv 18mm), de remmen zijn kleiner (247mm ipv 258mm), maar de klauw is veel beter dan bij de 258mm schijven waardoor ze uiteindelijk beter vertragen. In principe is de setup gelijk aan die van een GTI, behalve dat de remschijven niet geventileerd zijn en het systeem dus eerder zal faden door oververhitting (op het circuit bijvoorbeeld).
Dat klopt, maar moet mn schijfjes en blokken toch vervangen en dan lijkt dit interessant.... Maar is het verstandig mbt het product zelf... weet bijvoorbeeld niet van welk met ze zijn..... Ik denk zelf; top-kwaliteit zal het niet zijn... maar aan de andere kant wie neemt de moeite gegroefde geboorde schijven te maken van k*t-kwaliteit.... wat denken jullie?
Ax is back
-
- AX Spaster Mammer