Heey, ik zit er momenteel aan te denken om mn lichtmetalen velgen wit te coaten of spuiten.
Dit omdat ik zelf helemaal weg ben van de witte staalvelgjes. (helaas heb ik nog geen mooi setje op de kop kunnen tikken die mooi en goedkoop genoeg waren om wit te lakken)
Maar ik ben erg benieuwd wat jullie mening zal zijn over het wit maken van mn huidige velgen.
Ja ok maar ik wil juist witte 14 inch velgen onder mn auto dus vandaar dat ik op het idee kwam om mn eigen velgen wit te coaten.
tenzij er nog iemand een setje mooie witte 14 inch stalen velgen zonder banden heeft liggen? Dat zou natuurlijk helemaal toppie zijn.
En eeeehm.... als ik mijn velgen wit zou coaten, is er dan een mogelijkheid dat ik van iemand een setje originele stalen velgjes kan LENEN tijdens het coat-werk?
als je staal wilt, ik heb hier 4x 14 inch staal staan (wel met bandjes...) maar die wil ik best ruilen tegen jou velgen Tis voor mij ' toch maar' als reserve maar ik moet mintens 14 inch hebben
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
heb nog wel een paar 13-inch steelies voor je en die wil ik best wel effe aan je lenen. of misschien wel met je ruilen voor je originele velgen (met bijbetaling uiteraard).
ik heb ze nu klaar om wit te spuiten. heb ze de afgepen week op mn werk gestraald, geschuurd, geprimed en net weer geschuurd en nou worden ze morgen avond wit gespoten.
hier zijn ze net geprimed
En dan kan ik zaterdag gelukkig weer de banden erop laten leggen, ff uitballanceren en ........ hoppaaaaa gassen maar weer met dat spul!!!!