Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

precies, haha :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Moet je femke alsnog wel gelijk geven kevv,

Het heeft niet geregend :$
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Hehe, nee hoor, dat is de blanke lak :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

kevin.broke wrote:Hehe, nee hoor, dat is de blanke lak :lol:
had er dan ook op geschreven dat ie APK waardig is :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Image

Nu eerst t huis schoonmaken, eten en hond uitlaten en dan ga ik ze er eens inzetten...... ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ben erg benieuwd.. ziet er wel goed uit!
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Netjes (y)

En wat een mooie armleuning ;)
Image Image Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

goed bezig ! (en het ziet er mooier uit dan dat blauwe) :wink:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Wauw! Dat ziet er echt goed uit 8)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

T past alleen nog ff niet :evil: En t is donker en t regent dus, morgen weer een poging !
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

t past al bijna soort van :D

mn nieuwe gordeltjes binnen vandaag :D

Ik vind het ook mooier dan de blauwe dingen! thanx iedereen ;-) Er zitten nog wel foutjes in, wie weet als ik ooit geld over heb koop ik nog 2 dezelfde stukjes stof (was 15 euro bij elkaar...) en dan doe ik t over, nu weet ik hoe ik t moet doen om t mooier (en passend *-)) te krijgen...... maja, toekomst-muziek! :D

Image

Stoelen ook nog even aangedraaid voor APK, Kevin, nu zit er geen speling meer op ;-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

ziet er vet uit hoor :D Leuke uitdaging c.q. tip: Achterbankbekleding in dezelfde stijl!

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

@ Kevin, ik denk dat het dan net iets te druk word?
want ik vind dit al erg mooi maar wel een beetje druk overkomen haha.

goed bezig iig, en ik heb dat ergens vaker gezien, een zwarte ax met rode accenten :lol:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

DuFF wrote:@ Kevin, ik denk dat het dan net iets te druk word?
want ik vind dit al erg mooi maar wel een beetje druk overkomen haha.

goed bezig iig, en ik heb dat ergens vaker gezien, een zwarte AX met rode accenten :lol:
Druk:O?!

Mjaw miss komt dat omdat t er een beetje uitgeflitst is... Als je nu kijkt is het vooral erg donker (achterin is 1 grote donkere vlek, ook door geblindeerde ruiten) en je ziet eigenlijk alleen de gordels hahahah ;)

Morgen dan toch echt APK waardig maken die kar, anders schiet t ook niet op, donderdag moet ie al gekeurd worden.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Vandaag ding ff APK klaar gemaakt, achterbank eruit wegens geen gordels achterin, mistlamp achter knopje eruit (heb ik niet werkend, maar hoeft ook niet op mijn auto) Stoelen en gordels goed vast gezet, goede koplampen erin....

Verder alle losse zooi die overal in de auto lag op geruimd moet nogwel gestofzuigd worden maar dat komt wel, ook mn plankjes moeten nog terug. Radio/boxjes aangesloten, pffff....

Nu staat t er dan ff zo bij (niet swerelds mooiste foto's....... je ziet juist alle stof en zooi *-) maar goed..)

Image

Image

Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Ziet er leuk uit zo Romy (Y) Lekker bezig zo.

Je hoeft je achterbank er trouwens niet uit te halen. Je hoeft geen gordels achterin te hebben. Daar is je auto te oud voor ;) (maar als de gordels er in zitten, dan moeten ze wel aan de eisen voldoen)
Image Image Image

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

voor 1989

Post by MrBBQ »

Bossie wrote:Ziet er leuk uit zo Romy (Y) Lekker bezig zo.

Je hoeft je achterbank er trouwens niet uit te halen. Je hoeft geen gordels achterin te hebben. Daar is je auto te oud voor ;) (maar als de gordels er in zitten, dan moeten ze wel aan de eisen voldoen)
Als je Ax voor `1989 is, hoeft hij/zij geen gordels achterin !


Gr Mr Dean 8)

p.s. wat een gave stoelen zeg !
Saxo style is sexy style....

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Re: voor 1989

Post by Bossie »

mr dean wrote:
Bossie wrote:Je hoeft je achterbank er trouwens niet uit te halen. Je hoeft geen gordels achterin te hebben. Daar is je auto te oud voor ;) (maar als de gordels er in zitten, dan moeten ze wel aan de eisen voldoen)
Als je AX voor `1989 is, hoeft hij/zij geen gordels achterin !
Als de AX van voor 1990 is, dan is het niet verplicht. Ik dach dat de verplichting pas later gekomen was :roll:

Je moet dus toch gordels achter hebben. Goed idee om je achterbank er uit te halen :wink:
Image Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Het was inderdaad volgens mij '90, dus vandaar de bank er maar even uitgehaald heb!

Maar ik dacht wel weer dat heup gordels wel mochten, dus dat wou ik eigenlijk monteren, maar ik krijg die oude er dus niet eens uit, die bouten zitten vast gerot ofzo *-) daarom dat kleed er maar over heen *-)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Netjes geworden Romy die deurpaneeltjes!

Post Reply