Wat frissere kop erop... grappig genoeg getopt op 178 km/h op GPS (185 op de teller), precies de fabrieksopgave dus. 0-100 in 10,4 heb ik niet geprobeerd
Duidelijk minder snel dan eerst, maar de kop is ook flink "hoger" dan de oude
Nog even wachten tot er degelijke vervanging is voor de GT en dan kan ie helemaal opgeknapt worden.
prachtige discussies hier.... in duitsland zeurt er niemand als je gewoon honderden km's achter elkaar met 210 over de autobahn zoeft, daar is iedereen het wel gewend. In NL is het een stuk enger omdat er veel debielen rondrijden die even zonder goed in de spiegel te kijken een vrachtwagen inhalen met 90.
Dat is niet alleen met 210 eng, maar zelfs met 123 km/h op de GPS. Zat vanmiddag bijna in de kofferbak van een Citroën C5, meneer vond dat ie toch nog even naar links moest terwijl er nog 200 meter tussen hem en z'n voorligger zat. Heb niet geremd maar ben er maar gewoon rechts voorbij gezeild... Geen zin om de auto achter mij in de koffer te krijgen..
Glenn@nl wrote:Ik geloof dat de titel van dit topic is.. hoe hard rijdt jullie AX
wat zou betekenen dat ik ging, en dat klopt inderdaad. jij hierboven echter ook... btw, daar hebben ze een naam voor, wist je dat?
en oh ja, mijn AX gaat niet zo hard, ik heb er nl. geen. maar goed, peugeotjes 106 staan er ook al tussen enzo, dus een 205 met TU-motor kan er ook nog wel bij.
Heb laatst 220 op de teller aangetikt duurde wel effe maar gelukkig ruim baan in duitsland. Wegligging is echt super denk dat het een stuk minder echter km/h zal zijn maar in ieder geval boven de 200 Als de AX weer klaar is nog een keertje proberen
AX Soupapes 16