Gewoon doen ik ben wel benieuwd naar het vermogen, bij de ringsleutel is het nog te betalen ook 1 run, en hebben we vergelijkings materiaalq01z wrote:nah nee, dsa zielig voor de rest vh forumBossie wrote:Jij bent ook weer lekker bezig geweest Moeten we binnenkort toch maar eens een afspraak maken met een rollenbankenboer voor een leuke vermogensuitdraai
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Een gecoördineerde rollenbank meeting is natuurlijk een leuk plan.
Ben alleen nog niet zover...(moet de Bosmuis maar weer eens een schop geven!)
Overigens schijnt er bij een bevriende garage in de buurt van Renard ook een vermogensbank te zijn...
Ben alleen nog niet zover...(moet de Bosmuis maar weer eens een schop geven!)
Overigens schijnt er bij een bevriende garage in de buurt van Renard ook een vermogensbank te zijn...
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
zo hehe.. eindelijk weer es tijd gevonden voor de AX!
laatste week beetje druk en moe
vanavond weer ff lekker bezig geweest;
-uitlaatdempertje gemonteerd, weg met de sportuitlaat
-kachelmotor gemonteerd en aangesloten
-interieur schoon gemaakt, of iig alle restjes bitumen eruit gepeuterd.. best een rotwerk want die zooi schiet natuurlijk alle kanten op
-mn halve dashboard gesloopt.. of eigenlijk, alle loszittende delen eruit gepakt.. het radiogat is nu groot genoeg om een 42" breedbeeld tv kwijt te kunnen in het dashboard maar dat was niet het doel van mijn auto
en tsja, 2 stoelen gemonteerd.. wat niet zo eenvoudig was als dat dat lijkt
ik had een GTI stoelframe van zolder gehaald, omdat de originele frames stuk zijn (vergrendelde helemaal niet meer..)
maar wat blijkt, een GTI frame is anders als een GT frame! een GTi heeft namelijk een extra beugel op het frame gelast zitten, voor de zijdelinkse steun.. dus het schuim vd bestuurdersstoel moest even aangepast worden aan het nieuwe frame..
verder gaf Eric de tip om de veertjes vd oude stoel bij de nieuwe stoel te zetten, dus die rugleuning heeft nu geen 8 veertjes, maar 16.. wat je gelijk merkt aan de hoeveelheid steun die de stoel geeft!
mjah, toen monteren.. druk ik beide lasmoertjes de dorpel in.. en dat monteerd lastig! eerst nog tijdje lopen pielen om ze eruit te krijgen, dat maar opgegeven.. ze schuiven vanzelf een keer naar voren toch?
en een moertje erachter gezet.. kan je gelukkig net met een vinger bij..
dus, we zijn weer een stapje verder!
Nu vd week nog even koni-gele schokdempers monteren en een veerpootbrug en dan zijn we een eind klaar voor de Apk denk ik
laatste week beetje druk en moe
vanavond weer ff lekker bezig geweest;
-uitlaatdempertje gemonteerd, weg met de sportuitlaat
-kachelmotor gemonteerd en aangesloten
-interieur schoon gemaakt, of iig alle restjes bitumen eruit gepeuterd.. best een rotwerk want die zooi schiet natuurlijk alle kanten op
-mn halve dashboard gesloopt.. of eigenlijk, alle loszittende delen eruit gepakt.. het radiogat is nu groot genoeg om een 42" breedbeeld tv kwijt te kunnen in het dashboard maar dat was niet het doel van mijn auto
en tsja, 2 stoelen gemonteerd.. wat niet zo eenvoudig was als dat dat lijkt
ik had een GTI stoelframe van zolder gehaald, omdat de originele frames stuk zijn (vergrendelde helemaal niet meer..)
maar wat blijkt, een GTI frame is anders als een GT frame! een GTi heeft namelijk een extra beugel op het frame gelast zitten, voor de zijdelinkse steun.. dus het schuim vd bestuurdersstoel moest even aangepast worden aan het nieuwe frame..
verder gaf Eric de tip om de veertjes vd oude stoel bij de nieuwe stoel te zetten, dus die rugleuning heeft nu geen 8 veertjes, maar 16.. wat je gelijk merkt aan de hoeveelheid steun die de stoel geeft!
mjah, toen monteren.. druk ik beide lasmoertjes de dorpel in.. en dat monteerd lastig! eerst nog tijdje lopen pielen om ze eruit te krijgen, dat maar opgegeven.. ze schuiven vanzelf een keer naar voren toch?
en een moertje erachter gezet.. kan je gelukkig net met een vinger bij..
dus, we zijn weer een stapje verder!
Nu vd week nog even koni-gele schokdempers monteren en een veerpootbrug en dan zijn we een eind klaar voor de Apk denk ik
hadden cindy en paul nog niet in mijn aangepaste image-interieur in de Furio gezeten ? schande!.Citrosan wrote:Je bent weer lekker bezig Marc, scheelt dat nou echt zoveel die 16 veertjes???
en ja het scheelt echt veel, meer steun voor de onderrug, daar zitten normaal 6 veren, en na het aanpassen 12, wat je echt merkt. heerlijk. !
Spreken is goud, Ductape is zilver.
woehoe!
3 auto's!
voor degene die meetellen, dat is er dus 1 minder als 4.. wat dus betekend dat ik er 1 verkocht heb
mn rooie 205D is verkocht aan axred en vanmiddag opgehaald..
nu nog mn rooie 924S verkopen (staat te koop! PB voor info..)
en mn witte 924 APK geven zodat die ook verkocht kan worden (is al gereserveerd..)
de AX weet ik nog niet wat ik er mee ga doen, APK op korte termijn gaat m niet worden. maar wegdoen mag ik niet, dus wellicht dat ik m schors..
hij staat nu braaf naast mn 924 op het pad, allebij met verlopen APK sinds vandaag bedenk ik nu toch maar ff wat regelen
3 auto's!
voor degene die meetellen, dat is er dus 1 minder als 4.. wat dus betekend dat ik er 1 verkocht heb
mn rooie 205D is verkocht aan axred en vanmiddag opgehaald..
nu nog mn rooie 924S verkopen (staat te koop! PB voor info..)
en mn witte 924 APK geven zodat die ook verkocht kan worden (is al gereserveerd..)
de AX weet ik nog niet wat ik er mee ga doen, APK op korte termijn gaat m niet worden. maar wegdoen mag ik niet, dus wellicht dat ik m schors..
hij staat nu braaf naast mn 924 op het pad, allebij met verlopen APK sinds vandaag bedenk ik nu toch maar ff wat regelen
voor degene die nog meetellen;
3-1=2
Nu ook mijn Porsche 924S de deur uit! grootse opruiming dus, wees gerust, volgende week vul ik mn wagenpark al weer bij..
Radiant en Thomas zijn nu de nieuwe eigenaren vd S!
deze week dus verplicht een weekje in de Ax rijden, wat dus betekend dat ik zometeen eerst es ff mn kleppen opnieuw ga stellen, 1 stelmoertje is losgelopen.. en dan es kijken of ik er misschien nog wat nuttigs mee kan
3-1=2
Nu ook mijn Porsche 924S de deur uit! grootse opruiming dus, wees gerust, volgende week vul ik mn wagenpark al weer bij..
Radiant en Thomas zijn nu de nieuwe eigenaren vd S!
deze week dus verplicht een weekje in de Ax rijden, wat dus betekend dat ik zometeen eerst es ff mn kleppen opnieuw ga stellen, 1 stelmoertje is losgelopen.. en dan es kijken of ik er misschien nog wat nuttigs mee kan
Kijk, dat ruimt op.
Een lege oprit kan natuurlijk niet he
Succes met het vinden van een nieuw project.
Ps, wel nog even nette bandjes scoren voor de AX.
Een lege oprit kan natuurlijk niet he
Succes met het vinden van een nieuw project.
Ps, wel nog even nette bandjes scoren voor de AX.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage