Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
mmm hij liep net wel ERG rijk..
ik kijken, stelschroef 9 halve slagen open.. (nog niets aan gedaan..)
ik pak mn andere carb.. 5 halve slagen..
daarop afgesteld, gelijk strak 1000rpm stationair
ontsteking staat nog wel iets te laat, en ik heb m weer iets rijker gezet.. kanhij ff lekker rustig inrijden.. ipv dat ik gelijk alles naar de tiefus fik vanbinnen
ik kijken, stelschroef 9 halve slagen open.. (nog niets aan gedaan..)
ik pak mn andere carb.. 5 halve slagen..
daarop afgesteld, gelijk strak 1000rpm stationair
ontsteking staat nog wel iets te laat, en ik heb m weer iets rijker gezet.. kanhij ff lekker rustig inrijden.. ipv dat ik gelijk alles naar de tiefus fik vanbinnen
-
- AX Spaster Mammer
goddomme wat is zo'n GTcarb toch snel, zelfs als je rustig rijdt vliegen de straatstenen je nog omd e oren
was ff een klein testritje, groter gok ik niet zonder APK.. kleine 10km gereden nu, iets minder denk..
paar dingen;
-hij valt uit als ik de choke eraf haal ---> mengsel
-1 klep tikt --> afstellen, blugh kutwerk
-ontsteking staat net te laat voor mooi (mjah was ook op de gok..)
-remmerij lijkt niet helemaal 100% verdeeld, had het idee dat hij r.a. harder remde als l.a. maar niet echt getest nog..
-een stoel die vergrendeld is best fijner als 1tje die dat niet doet
-versnellingsbak jankt een beetje
-het maakt herrie als je een AX kaal is :D:D:
was ff een klein testritje, groter gok ik niet zonder APK.. kleine 10km gereden nu, iets minder denk..
paar dingen;
-hij valt uit als ik de choke eraf haal ---> mengsel
-1 klep tikt --> afstellen, blugh kutwerk
-ontsteking staat net te laat voor mooi (mjah was ook op de gok..)
-remmerij lijkt niet helemaal 100% verdeeld, had het idee dat hij r.a. harder remde als l.a. maar niet echt getest nog..
-een stoel die vergrendeld is best fijner als 1tje die dat niet doet
-versnellingsbak jankt een beetje
-het maakt herrie als je een AX kaal is :D:D:
Haha, the q01z has returned.q01z wrote: wat is zo'n GTcarb toch snel, zelfs als je rustig rijdt vliegen de straatstenen je nog omd e oren
Lekker he, zo´n GT carb
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
nee ik bouw m eerst helemaal standaard op en als hij dan loopt bouw ik m om..Browny wrote:Goed te horen dat ie rijdt, veel plezier met de laatste loodjes. Zit de andere nokkenas er al in?
wat denk je zelf Ivar?
overigens was het voorlopig wel weer ff het laatste ritje.. niets schokkends! maar er moet weer wat gebeuren..
-einddemper vervangen ging opzich leuk, totdat de oude demper met tiewraps bleek te hangen en ik dus eerst ff nieuwe rubbers moet scoren bij mn ouders..
-stoel moet eerst ff gemaakt worden, als je remt zit je stuur opeens tussen je ribben en als je gasgeeft kan je niet meer bij de pedalen
-opvulplaatjes voor de stabilisatorstang moet ik nog ff maken..
nah nee, dsa zielig voor de rest vh forumBossie wrote:Jij bent ook weer lekker bezig geweest Moeten we binnenkort toch maar eens een afspraak maken met een rollenbankenboer voor een leuke vermogensuitdraai
AXje op eigen kracht naarbuiten
zonder skirts uiteraard, das allemaal gewicht
mn uitermate handig verstelbare bestuurdersstoel, wel beetje hoog!
emmertje vol, vloertje leeg..
soms sla je opeens een gat in de vloer..
(overigens was er van die gaten NIETS zichtbaar totdat de bitumen eraf gingen.. dus ook niet vanaf de onderzijde.. )
GT op SUV hoogte..
zo,d at was het wel weer geloofk
Ligt er aan wie we mee nemenq01z wrote:nah nee, dsa zielig voor de rest vh forumBossie wrote:Jij bent ook weer lekker bezig geweest Moeten we binnenkort toch maar eens een afspraak maken met een rollenbankenboer voor een leuke vermogensuitdraai
http://www.flabber.nl/archief/023552.php