Zitten weer wat onderdelen op geschroeft.
Bougiekabels +10pk
Zonder tussenlager past het dus echt niet.
Heb ik die tussenlager zo goed in elkaar gezet? zit allemaal een beetje vreemd...
Vooral die rubberen ring, geen flauw idee of het zo hoort, iemand een idee
Mooie uitlaatlijn:
Lampjes:
Oliekoeler achter de bumper netjes
Last edited by Bas_S on ThuOct09, 2008 6:43:32 PM, edited 1 time in total.
Het ziet er niet uit Bas, blauwe koelslangen, rode bougiekabels en een bordeaux rood kleppen deksel, dan weer een aluminium kop met weer een matzwart spruitstuk. Als klap op de vuurpijl komt er nog wat goudkleurigs bij. Wat heb je toch een wansmaak, dat past toch helemaal niet bij elkaar
Bossie wrote:Het ziet er niet uit Bas, blauwe koelslangen, rode bougiekabels en een bordeaux rood kleppen deksel, dan weer een aluminium kop met weer een matzwart spruitstuk. Als klap op de vuurpijl komt er nog wat goudkleurigs bij. Wat heb je toch een wansmaak, dat past toch helemaal niet bij elkaar
vind ik ook, weg die blauwe slangen
PS: volgens mij was er een heel goede reden waarom ze speciale bouten gebruiken voor een spruitstuk vast te zetten. Weet alleen niet meer zeker. Zoek dat iig even uit. Meestal zijn ze tegenwoordig van verkoperd staal. RVS zie je nooit. Heeft iets met de corrosieve eigenschappen te maken van verschillende metalen op elkaar geloof ik.
Last edited by denny on ThuOct09, 2008 9:12:05 PM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Benzinedrukmetertje is alleen om af te stellen.
Bougiekabels.. tsja +15pk
Purflux> geef de dealer de schuld
Blauwe slangetjes> ik weet het... alleen die vacuumslang is best aardig
Alleen mn knipperlichten passagierskant (zijscherm en voor) doen het nog niet... eens kijken wat dat is.. Iemand een idee?