Kevin.broke (AX 1.5D/S.Y. Korando/Suzuki Swift Cabrio)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Moest er al aan denken toen die 1.5 te koop kwam. Gelukkig heb je ons niet teleurgesteld en je netjes als een Kevin gedragen, waarvoor dank!
In deze verwarrende tijden zijn blijkbaar toch nog een paar wetmatigheden die niet veranderen.
P.
In deze verwarrende tijden zijn blijkbaar toch nog een paar wetmatigheden die niet veranderen.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
PeterM wrote:Moest er al aan denken toen die 1.5 te koop kwam. Gelukkig heb je ons niet teleurgesteld en je netjes als een Kevin gedragen, waarvoor dank!
In deze verwarrende tijden zijn blijkbaar toch nog een paar wetmatigheden die niet veranderen.
P.
Heb ik iets gemist?kevin.broke wrote:
Maarreh, gaan we nu een wedstrijdje doen wie 't zuinigst kan dieselen?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Komt me bekend voor, dit beeld...
Gelukkig rijdt dit beter dan met een AX ervoor 1400 kg achter de auto en je voelt er helemaal niets van (behalve dat ie iets trager optrekt)
Voor nog geen 500 euro aan AXjes (met werk), gebroederlijk naast elkaar.
En nog een keer.... op beide foto's vergezeld van Lina (een vriendin + eigenaresse van de rode AX) en m'n schoonmoeder.
Nu regent het pijpestelen, vanavond het kopje maar eens even van de diesel afschroeven en even zoeken of ik nog een remcilindertje heb voor de First. Die auto heeft wat kleine mankementjes: Roestgat in de kofferbak, uitlaatje dat iets lekt, kapot remcilindertje rechtsachter en een brandend ECU-lampje + inhouden met koude motor (injectiespullen maar eens even uitpakken dus). De diesel heeft eigenlijk alleen een kapotte handremkabel en een flinke tik in het blok.
Morgen fors klussen want maandag moeten ze allebei rijden!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Kijk, jij komt ook wel weer op het rechte pad
En meteen twee AX'jes!
De rode ziet er nog best leuk uit en goed in zijn lak zo op de foto.
Succes met het opknappen!
En meteen twee AX'jes!
De rode ziet er nog best leuk uit en goed in zijn lak zo op de foto.
Succes met het opknappen!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Go kev, wanneer gaan we sleutelen?:P
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hoe vroeg sta je op?
Heb om 1 uur een afspraakje namelijk
Heb om 1 uur een afspraakje namelijk
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM