Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

grietje wrote: Look like its broken!
Don't be a jerk!

Go recycle! :lol:

Goed werk trouwens :wink:

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Mooi dat ie loopt! Nu dat bakje nog effe wisselen :D

MrBBQ
AX Master
AX Master

Ziet er zker strak uit !

Post by MrBBQ »

Citrosan wrote:Netjes hoor Romy (y) ziet er goed uit allemaal 8)
Ziet er zeker strak uit Romy !

Gr Mr Dean 8)

p.s. een beetje laat, maar als nog gefeliciteerd Romy !
Saxo style is sexy style....

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

merci ;)

Ik heb t erg naar mn zin gehad, dit weekend blokje wisselen :D! Op naar de volgende uitdaging ;) :D

BTW, deze GT was van ' Cindy' en die had er problemen mee, dat was de reden waarom hij weg moest. Hij viel uit als t koud was en wou dan niet meer starten.... Ik had dat probleem nog niet gehad dus ook niets aan gedaan..

Maar, die kabelboom was echt erg slecht, bij de ECU liep er 1 draadje over 30 cm helemaal bloot; hij is afgebroken geweest en dat hadden ze alleen in elkaar gedraaid.... Verder ontelbare draadjes beschadigt of zelfs afgebroken.... Ik heb alles gesoldeerd/gefixed/vervangen, dus ik hoop dat dat alles was.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Hij doet perfect :D

Eerste keer dat ik hem stationair had lopen (let op de zware uitlaat op t eind 8-))
http://nl.youtube.com/watch?v=SsyqKWv0gMc

thermostaathuis was echt stuk:
Image

Moet nog wel even perfectioneren wb het afstellen van mijn schakelstangen en koppelingspedaal... volgende uitdaging ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

benny666
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by benny666 »

Klinkt goed. Ook een leuk kleurtje trouwens.
Benjamin
Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Maja, zoveel km's verder, motortje bromt perfect :D
Speling in onderstel is opgelost, dat was iets best doms haha, het kapje van de fuseekogel was verbogen en bleef daardoor klemmen ;-)

Dus ook dat goed nu :D!

En bossie, nog bedankt voor raammechanisme, dat begon ook erg irritant te worden, nu kan me raam gewoon bediend worden!
=

pcrodent
Moderator
Moderator

Re: Grietje [1.0E '87; 1.4TRS '90; 1.4GT '90]

Post by pcrodent »

grietje wrote: Spirit ik wil sleutel 13!
Image
Image
't Was pas echt vet geweest als ie op die tweede foto met een 13 in z'n bek had gestaan :D
Kijk uit, een Cactussssss

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Dat kan ik hem wel laten doen :D goed idee :D

zooo vandaag toplagers van de TRS vervangen, eigenwijs zonder de hele veerpoten eraf te halen natuurlijk ;-)
En meteen maar even CV op afstands erin gebouwd (is veel werk hoor :D)
En toen dacht ik, vervang de bumper ook meteen voor een inde goede kleur maar ik was even vergeten dat ie schade heeft gehad voor en die bumper blokken dus totaal krom zijn....

Tis nu donker dus morgen maar verder, zal ze de goede richting in meppen met een moker zodat die bumper er weer op kan. Dan meteen CV van de rechterachterdeur fixen want met 4 deuren zou t ook leuk zijn als er 4 deuren meegingen en niet maar 3.

Wel nog steeds/alweer 2 dingen die er wel aan zitten te komen met t trsje...
- koppeling, druklager maakt al geluid sinds ik hem heb en heeft nooit lekker opgepakt
- sinds kort piept er iets onder de kap aan de distributie zijde.. kan eigenlijk alleen maar spanrol d riem zijn..... En opzich.. kan best zijn dat dat nooit vervangen is, auto is niet echt lekker onderhouden, vrij essentieel dus *-)
Last edited by grietje on SatOct11, 2008 6:32:24 PM, edited 1 time in total.
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

*okee* :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

kl*te TRS :(

Omdat die spanrol piepte ik nieuw setje gehaad en gemonteerd.... afijn, was nodig, de oude spanrol was al vastgelopen *-) net op tijd dus.

Maar goed, klaar, tijd voor proefritje, dat had ik nog niet gedaan sinds de toplagers vanwege die spanrol. Dus ik rij weg....

JA HOOR, NOG STEEEEEDS DIE kl*te SPELING ERGENS IN MN VOORTREIN

:evil: :evil: :evil:
Het klinkt dus nog steeds alsof er een wiellos zit, en nee dat is niet zo!!!!
Terug gereden alles boutjes die ik los heb gehad gecontroleerd, alles zit gewoon vast :( Wiel en naafmoeren ook..

Ik heb het al langer, en heb er ook al 2x een garage naar laten kijken, bleek ie wel speling op de toplagers en fusee te hebben. Die dus vervangen of laten vervangen maar het is er nog steeds. k*t ding.
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Als ik morgen bij die trekker geweest ben en dat tweeliter dieseltje wil weer snorren kom ik misschien nog wel effe kijken wat er nou zo mis is met die TRS van je :)

En wanneer moest die ouderwetse gasfabriek erop?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Speling gevonden... Niet gevaarlijk alleen irritant, gelukkig

Dus TRSje word weer dagelijks afgetrapt :twisted: Lekker ding van een auto :D

GT vorderd :D
nieuwe stoelen gemonteerd, heb ik erg creatief opgelost :D
Straks vakantie... en een lijst met leuke updates om te installeren :D
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

grietje wrote:Speling gevonden... Niet gevaarlijk alleen irritant, gelukkig
en wat was het nu
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Iets wat ik al veel eerder had kunnen ontdekken :P Mijn stuurhuis is vrij lam.......
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

stoelen? creatief opgelost?

ty-raps zijn niet apk-geldig hé... :roll:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DuFF wrote:stoelen? creatief opgelost?

ty-raps zijn niet apk-geldig hé... :roll:
:lol:
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Image
=

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Zoals ik gisteren al zei: mooi hoor :D

Image

Het resultaat van drie mensen op bezoek..

Citrosan
AX Master
AX Master

Post by Citrosan »

laat me raden, 2 vrouwen en 1 man :?: :)

Post Reply