Alleen maar drama tot nu toe met mijn ax

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

chieltje wrote:als monteur zijnde krijg je vaak ook niet meer de tijd om div onderdelen te repareren en weer te proberen :x
klanten willen dat alles het weer snel doet en hebben geen geduld meer
en zeker niet in de GWW sector
Niet dat ik zo ben... Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, het uurloon wat vaak gerekend wordt is ook niet meer om over naar huis te schrijven :?

ginger
AX Starter
AX Starter

Post by ginger »

Ok ik weet nu wat er kapot is.
De gasklep potentiometer.
Als iemand die toevallig 1 heeft liggen hoor ik het graag.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Die liggen bij bosjes op de sloop, in de regel kost het 15-20 euro. Als je oplet wat je loshaalt kan je de boel nog zelf vervangen ook, het is een kwestie van alles terugplaatsen waar het zat.

En zoals eerder gezegd: als je problemen hebt éérst het forum raadplegen, dan pas verder kijken. Meestal is men hier bagger snel en dat heeft mij in het verleden flink wat kosten bespaard. Nu kan ik alles zelf, ook grotendeels dankzij dit forum. Handig toch?

In welke regio zit je trouwens? Misschien kan een AX-clubber je even uithelpen? Het is nl. een halfuurtje werk.

P.s.: Nee, sleutelen is niet alleen voor mannen. Kijk hier maar eens...

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Ik ben het helemaal met kevin eens, het gros van de onderdelen voor je AX kun je goedkoop op de sloop krijgen. Als je het van een peugeot aftrekt altijd zeggen dat het voor een AX is (niet zeggen dat het daar niet vanaf komt), dat scheelt vaak in prijs :wink:
AX GTI '91

Post Reply