Ik heb zelf een GTI, past bijvoorbeeld op de dashboard kabelboom ook een motorkabelboom van een GT of een 1.1 type 2?
Is het zo dat het niks uit maakt zolang het maar de ronde stekker is?
Kabelboom type 2 uitwisselbaar
Moderators: vtspower, webmasters
Kabelboom type 2 uitwisselbaar
AX Soupapes 16 
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Als ze beide de ronde stekker hebben wel. Echter, kan de motorkabelboom van een 1.1 type 2 draden missen waardoor dashboardfuncties geen signaal krijgen..
Stekker 14N (tussen motorkabelboom MT en interieurkabelboom HB)
14N 1: Contactslot geschakelde (starter) 12V voor startmotor
14N 2: Dynamolampje dash (richting dynamo dus)
14N 3: tbv 'inlet air heating resistance' of 'carburettor base heating resistance' afhankelijk van uitvoering dus, maar hetzelfde resultaat.
14N 4: Contactslot geschakelde 12V voor ECU + Ignition coil
14N 5: (volgens mij niet gebruikt)
14N 6: (volgens mij niet gebruikt)
14N 7: signaal voor olieniveau
14N 8: signaal koelwatertemperatuur
14N 9: signaal toerenteller
14N 10: achteruitrijlichtsensor VBAK
14N 11: signaal voor olieniveau
14N 12: lampje voor oliedruk (dat oliekannetje)
14N 13: lampje voor koelwatertemp te hoog
14N 14: (volgens mij niet gebruikt)
Er zijn echter ook nog andere motorkabelbomen denk ik? die uitmonden op andere stekkers..
Stekker 14N (tussen motorkabelboom MT en interieurkabelboom HB)
14N 1: Contactslot geschakelde (starter) 12V voor startmotor
14N 2: Dynamolampje dash (richting dynamo dus)
14N 3: tbv 'inlet air heating resistance' of 'carburettor base heating resistance' afhankelijk van uitvoering dus, maar hetzelfde resultaat.
14N 4: Contactslot geschakelde 12V voor ECU + Ignition coil
14N 5: (volgens mij niet gebruikt)
14N 6: (volgens mij niet gebruikt)
14N 7: signaal voor olieniveau
14N 8: signaal koelwatertemperatuur
14N 9: signaal toerenteller
14N 10: achteruitrijlichtsensor VBAK
14N 11: signaal voor olieniveau
14N 12: lampje voor oliedruk (dat oliekannetje)
14N 13: lampje voor koelwatertemp te hoog
14N 14: (volgens mij niet gebruikt)
Er zijn echter ook nog andere motorkabelbomen denk ik? die uitmonden op andere stekkers..
Ideaal
Het gaat om een 1.4 GT fase 2 die heeft niet meer / minder functie van mijn GTI.
Die kerol heeft een AX 16v gekocht en gaat het blok in zijn Rallye plaatsen dus blijft de motorkabelboom waarmee die 16v heeft gelopen in de AX over. En die wil ik, dan is het voor mij plug and play

Het gaat om een 1.4 GT fase 2 die heeft niet meer / minder functie van mijn GTI.
Die kerol heeft een AX 16v gekocht en gaat het blok in zijn Rallye plaatsen dus blijft de motorkabelboom waarmee die 16v heeft gelopen in de AX over. En die wil ik, dan is het voor mij plug and play

AX Soupapes 16 
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10