hey!
ik las dat je de injectie van een 1.4 op een 1.1 kunt zetten.
Hier had ik wel belang bij maar kan dat wel met de mijne??
Ik heb een AX 1.1i Volcane uit 1995.
Ik hoor het graag van jullie!!
greets rick
1.4 injectie op een 1.1
Moderators: denny, vtspower, webmasters
1.4 injectie op een 1.1
If you wanna go low, you gotta go slow..
-
- AX Spaster Mammer
Hoi Rick,
het is wat lastig, dan moet je namelijk de complete boom+injectie+spruitstuk+ECU van een type 2 1.4i (dus modeljaar '92 of later) hebben.
Wat lastiger te monteren maar eenvoudiger te vinden is de kabelboom van een type 1 GT; je moet dan namelijk de stekker die naar het interieur gaat kabeltje voor kabeltje aansluiten aan je motorkabelboom. Wel raadzaam is het om zo'n draadboom helemaal na te lopen op beschadigingen: Ze worden al wat ouder...
het is wat lastig, dan moet je namelijk de complete boom+injectie+spruitstuk+ECU van een type 2 1.4i (dus modeljaar '92 of later) hebben.
Wat lastiger te monteren maar eenvoudiger te vinden is de kabelboom van een type 1 GT; je moet dan namelijk de stekker die naar het interieur gaat kabeltje voor kabeltje aansluiten aan je motorkabelboom. Wel raadzaam is het om zo'n draadboom helemaal na te lopen op beschadigingen: Ze worden al wat ouder...
Wat wel makkelijk kan is het inlaatspruitstuk van een 1.4 overzetten. Dat is al een hele verbetering tov die van een 1.1. kost je iets als 2 tientjes op de sloop en wat vloeibare pakking.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.