Treurig nieuws, nou ja voor mij in ieder geval dan. Ik kan niet meer mee naar vroemdag
Reden hiervan is dat mijn 1.6 rallye blokje verkocht is, kreeg een erg goed bod en ben daarmee akkoord gegaan zodat ik mijn toekomst plannen nu al kan uitvoeren. En mijn AX'je gaat echt nooit optijd af zijn voor vroemdag.
Iedereen die wel gaat een goede en mooie dag toegewenst, en laat ze zien wat AX-power is
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Drake wrote:archhh had je niet een maand kunnen wachten
anders kom je gewoon een dag kijken
Ja euhm het kwam eigenlijk bij een beetje toeval, ik met mijn grote mond "alles is te koop tegen een goed bod" Maar ja joh misschien kom ik wel kijken heb immers die dag vrij, even vervoer regelen. Probleem met kijken is dat ik naast de baan sta te stuiteren dat ik ook wil rijden
Bossie wrote:Jammer dat je er niet bij bent Ronald. Ik had graag gezien hoe snel je AX momenteel is. Ik ben ook erg benieuwd naar je nieuwe plannen.
Heb nog nooit op zolder gereden maar had al wel filmpjes en plattegrond van de baan bekeken, lijkt me een gaaf circuit ook. Denk wel dat hij het naar zijn zin zou hebben gehad Mijn plan is om er 8 kleppen meer in te zetten, en beetje lassen en rolkooi uitbreiden naar de veerpoten enz
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Drake wrote:archhh had je niet een maand kunnen wachten
anders kom je gewoon een dag kijken
Ja euhm het kwam eigenlijk bij een beetje toeval, ik met mijn grote mond "alles is te koop tegen een goed bod" Maar ja joh misschien kom ik wel kijken heb immers die dag vrij, even vervoer regelen. Probleem met kijken is dat ik naast de baan sta te stuiteren dat ik ook wil rijden
Anders rijd je met mij mee en mits er aan het einde van de dag vrijrijden is scheur je maar een paar rondjes met de first
Jammer Ronald, maar ik geef je groot gelijk.
Ben wel blij dat ik hem nog even in de huidige setup heb kunnen bekijken.
En als we hier toch een pré-Vroemdag-onderdelen draadje van maken stel ik de vraag hier ook maar even:
Ik heb de twee relais nodig die de brandstofpomp aansturen. De mijne zijn kapot.
En ik heb een koelwaterslang nodig. Die van het thermostaathuis naar de radiateur.
Oh ja, ik moet eigenlijk ook het stekkertje hebben waar zo'n relais op gestoken moet worden. Heeft iemand die toevallig eentje over uit een oude kabelboom of zo?
KMvrtr wrote:Jammer Ronald, maar ik geef je groot gelijk.
En als we hier toch een pré-Vroemdag-onderdelen draadje van maken stel ik de vraag hier ook maar even:
Ik heb de twee relais nodig die de brandstofpomp aansturen. De mijne zijn kapot.
En ik heb een koelwaterslang nodig. Die van het thermostaathuis naar de radiateur.
Oh ja, ik moet eigenlijk ook het stekkertje hebben waar zo'n relais op gestoken moet worden. Heeft iemand die toevallig eentje over uit een oude kabelboom of zo?
Als je dit zoekt, dan ligt het hier op je te wachten in Harderwijk
Voetjes voor de relais kan ik je niet aan helpen.
@Denny: zoek je het huis dat op de kop wordt gemonteerd, of zoek je de verdeler die je er op schroeft?
KMvrtr wrote:Jammer Ronald, maar ik geef je groot gelijk.
Als je dit zoekt, dan ligt het hier op je te wachten in Harderwijk
Voetjes voor de relais kan ik je niet aan helpen.
@Denny: zoek je het huis dat op de kop wordt gemonteerd, of zoek je de verdeler die je er op schroeft?
het ding wat je draait om de ontsteking te stellen zeg maar. het alu huis met hele mikmak als vervroegers spoelen, module etc. verdelerkap hoef ik niet te hebben. Ik ga vandaag ook even op de sloop kijken iig.
antione heb je het probleem gevonden? eindelijk
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
citrofenwick wrote:Ik ga toch als deelnemer ipv bezoeker
Normaal met de GTI, indien niet kom ik met de GT5.
Komt het allemaal toch nog goed, kan je lekker sturen over zolder Maar ehm GT5 dat is toch zo'n turbo ding? Of was dat de GTT5? Wel kicke dingen ook hoor!
AX Soupapes 16