Robert Klepper aka Robert, AX plaisir 1.1
Moderator: webmasters
-
- AX Starter
Morgen komt er een sportluchtfilter op! en nieuwe buggies!! Hij houdt helaas af en toe met een koude moter een beetje in! ik ga even kijken of dit nog te verhelpen is! anders zal ik er mee moeten leren leven
Ik ga ook even kijken of ik nog ergens voor een prikkie nieuwe draagarmen op de kop kan tikken!!
Ik ga ook even kijken of ik nog ergens voor een prikkie nieuwe draagarmen op de kop kan tikken!!
-
- AX Starter
-
- AX Starter
nieuwe Motor
Voor de een zijn dood voor de ander een nieuw motortje,....
Aangezien mijn broertje zijn blauwe bolide in de puin heeft gereden heb ik zijn motor geerft uit de ax.
Ik moet zeggen hij rijdt een stuk beter, had ik eerst 240.000 op de teller staat er nu zo een 130.000 op...
De onderste achterspoiler komt ook nog eens op mijn bakkie....
Aangezien mijn broertje zijn blauwe bolide in de puin heeft gereden heb ik zijn motor geerft uit de ax.
Ik moet zeggen hij rijdt een stuk beter, had ik eerst 240.000 op de teller staat er nu zo een 130.000 op...
De onderste achterspoiler komt ook nog eens op mijn bakkie....
-
- AX Starter
Nieuwe auto
Zo het is alweer een tijdje terug dat ik hier wat Poste..
De Rode AX is ondertussen weer voor een jaar gekeurd, aangezien ivar nu een nieuwere auto heeft (een peugeot) heb ik de witte 1.1 plaisir overgenomen.
Dus de Rode staat te koop en als het goed is komt er morgen iemand voor kijken!!
Ik ga binnenkort foto's uploaden
De Rode AX is ondertussen weer voor een jaar gekeurd, aangezien ivar nu een nieuwere auto heeft (een peugeot) heb ik de witte 1.1 plaisir overgenomen.
Dus de Rode staat te koop en als het goed is komt er morgen iemand voor kijken!!
Ik ga binnenkort foto's uploaden
-
- AX Starter
-
- AX Starter
Pfff.... van de week liet de Plaisir me staan met boodschappen en al. Het bleek aan het injectiehuis te liggen. We hebben eentje van de sloop gehaald en helemaal schoongemaakt aan de hand van de how-to. Hij klinkt nu vooral een stuk en loopt weer een stuk rustiger. volgende week is de grote dag weer een keer aangekomen hij mag weer door de keuring heen. I'll keep my fingers crossed
-
- AX Starter
-
- AX Starter
Nieuwe auto
De nieuwe auto is een audi 80 2.6 V6
waarschijnlijk ga ik nu zoeken naar een leuk project axje.
waarschijnlijk ga ik nu zoeken naar een leuk project axje.