ik word helemaal simpel van al die pop ups die bij mij verschijnen als ik ff een site wil bezoeken of gewoon ff online wil chillen...
Ik heb inmiddels van google een POPUPBLOCKER GEDOWNLOAD en die werkte ff goed, die heeft nu 412 pops geblokt maar er komen er nog steeds veel ste veel...
Ik zoek een popupblocker die zo is ingesteld dat er alleen een internet-window opent als je zelf op het internetlogotje klikt op je bureaublad en niet ongevraagd van alles 'zelf' opent....
Heeft iemand iets / link waarkt kan downloaden
groetjes AX POWAH
ps tis erg OFF TOPIC maar t staat in ieder geval wel in het goede gedeelte van het forum
Ik gebruik nog steeds Free Surfer MK2, stond ooit een link voor op de oude site Begint zo nu en dan wel wat ouderdomsverschijnselen te vertonen maar t gaat nog wel...
hij blokkeerd echt alles.. (maar let op... ook de pop ups van onze mooie ax forum... maargoed.. je kunt het icoontje laten piepen of oplichten als hij wat blokkeerd...
als je hem wilt heb ik hem voor je.. incl.. autosleutel weer zo'n leuke...
told ya... bij pop-up stopper pro zit een knopje in je ie.. die kun je ook aan en uitzetten... of je ook kunt programmeren weet ik niet.. maar als je bij een kliklink geen contact krijgt omdat dus pus hem blokkeerd moet je 2x klikken.. dan opent hij de site wel...
de link staat nog steeds op pagina 1 van deze topic. ... je kunt heb via een knopje in ie aan en uitzetten... dus ga je naar zo'n site.. zet je hem ff uit... werkt heel simpel... het bestand is zo'n 550kb
Ik heb sites die zich steeds bij het opstarten van mijn computer in m'n favotieten komen te staan. Ik wil dit helemaal niet maar iedere keer als ik ze heb verwijdert dan staan ze er weer als ik mijn computer opnieuw opstert. Wat doe ik hiertegen? Echt frustrerend.