Sinds ik niemand meer heb die me aankleed gaat het slecht met meDuFF wrote: gouden moment van deze meeting: bas die aan komt lopen met zn rits nog open
Zondag 21 September Nieuwegein meeting.
Moderators: Browny, webmasters
Moeten we iemand voor je inhuren? zon thuiszorgster ofzoBas_S wrote:Sinds ik niemand meer heb die me aankleed gaat het slecht met meDuFF wrote: gouden moment van deze meeting: bas die aan komt lopen met zn rits nog open
Cindy: Mooie auto!! ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken
Els: en, is t gat gedicht ? bedankt voor je cakeje hahah!
Peter: als je die 205 wegdoet he (a) bedankt voor de veerpooten!
michel: folders zijn veiligaangekomen ennuh, gave trs
Bosssie: leuke rode had je mee thanx voor de raamdingensen!
De rest: ook hallow!
Mn GTje was trots dat ie zijn nieuwe striping mocht showen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
AHahaha, speciaal voor Bas, klik.Bas_S wrote:Sinds ik niemand meer heb die me aankleed gaat het slecht met meDuFF wrote: gouden moment van deze meeting: bas die aan komt lopen met zn rits nog open
Spreken is goud, Ductape is zilver.
DuFF wrote:AHahaha, speciaal voor Bas, klik.Bas_S wrote:Sinds ik niemand meer heb die me aankleed gaat het slecht met meDuFF wrote: gouden moment van deze meeting: bas die aan komt lopen met zn rits nog open
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
-
- AX liefhebber
Bedankt voor de reacties op de foto's
Ik doe dat wel graag, ook van details probeer ik wel foto's te maken. Of ns een iets anders dan een gewone 'rechte' foto.
Maar ik denk dat, als mijn vrouw was meegekomen, er nog meer foto's zouden genomen zijn .
Was iig weer een super leuke meeting.
Ik wist wel dat ik naar de AXclub moest komen ipv de C5club die dan ook een meeting had .
Ik doe dat wel graag, ook van details probeer ik wel foto's te maken. Of ns een iets anders dan een gewone 'rechte' foto.
Maar ik denk dat, als mijn vrouw was meegekomen, er nog meer foto's zouden genomen zijn .
Was iig weer een super leuke meeting.
Ik wist wel dat ik naar de AXclub moest komen ipv de C5club die dan ook een meeting had .
AX 1.0 Tonic '95
C5 HDI 110 '02
C5 HDI 110 '02
@stefaan: Toch nog iemand die de splinternieuwe GT-velgen is opgevallen op ons GT-tje
Het was het ritje naar Zundert wel waard, al ben ik nog steeds verdrietig dat de 15" Cituning velgjes nu weg zijn.....
(Julya vindt 165 breed veel lekkerder rijden, dan die platte 195 brede bandjes, eigenlijk heeft ze wel gelijk ook)
Het was het ritje naar Zundert wel waard, al ben ik nog steeds verdrietig dat de 15" Cituning velgjes nu weg zijn.....
(Julya vindt 165 breed veel lekkerder rijden, dan die platte 195 brede bandjes, eigenlijk heeft ze wel gelijk ook)
-
- AX liefhebber
Duff, waar blijven jouw foto's? Of heb je je statief voor niets mee lopen slepen
http://4.bp.blogspot.com/_Rl_36QZQ000/S ... %2B018.JPG
Het was een leuke meeting gister!
- Browny: bedankt voor de velgen je zult het resultaat tzt wel tegemoet zien!
- Job: succes met de veren (hopelijk bestaan ze nog uit meer dan alleen roest ) en de mistlampen (met name die ene met dat stuk bumper er nog omheen )
- Glenn: Veel plezier met je decoratieve type 1 stuur
- Peter: gefeliciteerd met je nieuwe 205 cabrio
- Els: bedankt voor de cake En ik wil ook zo'n Senseo in m'n AX!!
Tot op een volgende meeting allemaal,
dan neem ik ook m'n camera ff mee
- Browny: bedankt voor de velgen je zult het resultaat tzt wel tegemoet zien!
- Job: succes met de veren (hopelijk bestaan ze nog uit meer dan alleen roest ) en de mistlampen (met name die ene met dat stuk bumper er nog omheen )
- Glenn: Veel plezier met je decoratieve type 1 stuur
- Peter: gefeliciteerd met je nieuwe 205 cabrio
- Els: bedankt voor de cake En ik wil ook zo'n Senseo in m'n AX!!
ze zijn de moeite niet waard... nee grapje, foto's van 3 MB, moet nog resizen, en de panorama's zijn niet geworden wat ik wou, dit keer, te veel beweging etc.Bossie wrote:Duff, waar blijven jouw foto's? Of heb je je statief voor niets mee lopen slepen
personen die hun bovenlichaam missen, afijn ik hoef niet meer uit te leggen denk ik.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master
Mijn foto`s , hoop dat jullie ze leuk vinden !
Waar gaat deze ax heen ????
Naar de AXmeeting!
Creatief met plakplastic, heel mooie Duff
Helemaal vanuit Almelo !
trots van J.Bossie.... hij is wel mooie hoor en je had mooie weer !
Mooie he !
Effe trakteren, nog gefeliciteerd !
Creatief met een ax !
Een zeer mooie AX GT van Grietje !
Zeg maar Nee, dan krijg je er 4 !
De jarige jop !
Gezellig even bijpraten !
Eetsmakelijk !
Hij kan het ook niet laten he, zelfs op zijn vrije zondag !
Effe reclame maken !
Kent uw deze meneer, pas op hij is axgek !
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
joo Rajko!!! Nogmaals super bedankt he! Haha... idd ff kijken wat we met die mistlampen gaan doen !Nitroën wrote:Het was een leuke meeting gister!
Ook nog ff over de veren vragen hoe of wat, maar iig super bedankt!
Ghehe, mijn definitie van lekkere koffie is toch wel iets anders dan die meuk die daar uit kwam, hoor.Nitroën wrote:- Els: bedankt voor de cake En ik wil ook zo'n Senseo in m'n AX!!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
Recently done:
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber