weinig vermogen (60-70%) 1.1

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Mijn vraag was ook van algemene aard hoor. ;)

Overigens was ik voor mijn koprevisie-kit nou niet bepaald meer kwijt dan voor een goed 2e hands blok hoor. Of jij moet goeie blokken weten voor nog geen 6 tientjes. ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

1.1 blokken jawel hoor. 4 tientjes :D. Maar als hij compressie lekt via je kleppen ga je het niet halen met een koprevisiesetje. Is leuk al die rubbertjes maar die zorgen er niet voor dat je compressie verbeterd (taak is ook olie weghouden uit de verbrandingskamer). Dan moet je afhankelijk van de ernst toch minimaal je kleppen opnieuw laten inslijpen. Das een uurtje werk in de garage dus hoppa €60 arbiedskosten (en nu ben ik een hele goedkope garage, hahha)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

ernst-jan_haselhoff
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Post by ernst-jan_haselhoff »

bedankt voor de antwoorden jongens.

ik heb besloten om weer een andere ax aan te schaffen omdat ik momenteel toch wel 100 km per dag rij en niet heel veel tijd heb om het probleem uit te zoeken.

gr ernst-jan.
Van 106 naar AX

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

ernst-jan_haselhoff wrote:bedankt voor de antwoorden jongens.

ik heb besloten om weer een andere AX aan te schaffen omdat ik momenteel toch wel 100 km per dag rij en niet heel veel tijd heb om het probleem uit te zoeken.

gr ernst-jan.
De klepspeling al gecontroleerd? Ik had een paar maand terug 2 bar op een cilinder, en na de kleppen bij te regelen terug meer dan 10 bar. Ik ken niet zó veel van mechanica, maar dat zou ik toch eens proberen vooralleer een andere ax te kopen.

stefanduckers
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Probleem opgelost!!

Post by stefanduckers »

Hallo,

Kon het niet laten om het even aan jullie te laten weten.
aangezien jullie ook iedereen proberen te helpen, wil ik graag een steentje bijdragen.

Mijn vriendin is de nieuwe eigenaar van dit axje, k'dacht gezien dit probleem, ff kijken op axclub. Heb gister avond tot 11 uur gesleutelt, eerst klepjes gesteld, had maar weinig afwijking.. toen ff hardop denkend, geen zwetende koppakking, geen olieverbruik, geen koelvloeistof gebruik, 126000 gelopen... toen vroeg ik me af distributieriem? wel vervangen maar hoe..? en ja hoor kapjes eraf gehaald, zag er netjes uit maar lag gewoon 2a3 tanden verkeerd. goed gezet d.m.v. gaatje in vliegwiel en gaatje in nokkenas poellie. loopt als een zonnetje, trekt echt goed start goed enz enz. Dus mocht je iets herkennen, dan weet je wat je moet doen. wel opletten natuurlijk..

Groetjes, Stefan

Post Reply