Klokken unit vervangen

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

grietje wrote:plus, min en signaal moet je idd aansluiten
ah, dus 4e aansluiting hoeft niet aangesloten te worden?


grietje wrote: signaal op t 4de draadje van je bobine ofzo, maar dat staat in de howto toerenteller aansluiten!!!


(oh en ik ga er van uit dat je een verdelerkap ontsteking hebt, anders moet je die 4de aansluiting, signaal vanaf ECU gebruiken en hem op de ECU aansluiten ;))
die howto heb ik wel gelezen en nog wat andere onderwerpen, ik heb dus een disbobine dus volgens wat ik las is dat op de ECU, maar daar komt nogal wat uit, welke moet ik hebben, de een zegt pin 6 de ander pin 8.

en, oh wacht, nou lees ik dat je zegt dat de 4e aansluiting van toerenteller op de ECU moet, en de 3e dus altijd op de bobine? heb je dan 2 meetpunten ofzo? ik raak in de war :) of ik begrijp het niet of iedereen bedoelt iets anders dan ik denk :) als 't af is is 't vast heel simpel :)

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

of is het idee:

of je hebt een bobine en dan zit een van de aansluitingen van de bobine op aansluitpunt 3 van de toerenteller
of je hebt een disbobine en dan sluit je de ECU aan op aansluitpunt 4 van de toerenteller.

zo dan?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

raoel wrote:of is het idee:

of je hebt een bobine en dan zit een van de aansluitingen van de bobine op aansluitpunt 3 van de toerenteller
of je hebt een disbobine en dan sluit je de ECU aan op aansluitpunt 4 van de toerenteller.

zo dan?
dat bedoelde ik ja.

Welk draadje je op je ecu nodig hebt weet ik helaas niet voor je.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

grietje wrote:
raoel wrote:of is het idee:

of je hebt een bobine en dan zit een van de aansluitingen van de bobine op aansluitpunt 3 van de toerenteller
of je hebt een disbobine en dan sluit je de ECU aan op aansluitpunt 4 van de toerenteller.

zo dan?
dat bedoelde ik ja.

Welk draadje je op je ecu nodig hebt weet ik helaas niet voor je.
ok, dat brengt iig al een hoop duidelijkheid, dankje :D

Post Reply