Normale AX, (bij mijn oude GT) uitlaat ging over de stabilisatorstang heen.
AX GTI, gaat de uitlaat er onderdoor. Stabiliasatorstang van een 106 Rallye / 106 GTI / Saxo 16v is wel een verbetering omdat deze dikker is (22mm vs 19mm dacht ik).
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Hmmm... Volgens mij zit een echte GTI stabistang hoger, ivm. de droplinks.
Bas_S, heb jij niet een gewone stabi-stang die rechtstreeks op de draadarmen zit?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
hoe dan ook dit is een gti en hij loopt bovendoor:
word ik nu gek of zijn er verschillende soorten gti's?
ik betwijfel trouwens of het droplink systeem gaat passen gezien de bevestiging op het subframe behoorlijk anders is normaal zit hij een heel stuk naar voren, maar ik zal daar van de week ook eens naar kijken (ik zie de oorsponkelijke gaten wel zitten op de foto).