Cindy aka CitroCin Alto ss80 en Smart
Moderator: webmasters
haha al die beestjes ook op je hoedenplank geniaal!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Moeder Overste
- Posts: 2176
- Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
- Location: Beekbergen/axclubforum
Bas noemde me van de week al Sjonnie, en terecht.......
Ik was met de GT bij hem.
En dit was de boosdoener van dit alles
Wel erg handig was de verbanddoos die ik bij me had waardoor ik toch mijn uitlaat kon opbinden, maar wat een takkeherrie maakt dat als je zonder einddemper rijdt zeg!
Nieuwe uitlaatklem, beetje uitlaatpasta en alles was weer opgelost!
Gisteren kom ik thuis aanrijden, zie ik een plasje liggen op de oprit,
kon dus van 2 auto's zijn want ze hadden er allebei gestaan.
Bij de Spot druppelde er koelwater uit de slang die van voor naar achter gaat, deze was dus lek.
Waar haal je zo snel een slang vandaan.....Hee er staat een TGS op Non actief in de garage met een hele goede slang, deze gaan we even lenen.
Dus binnen een half uurtje zat de slang van de TGS op de Spot, koelwater bijvullen ontluchten en rijden....
En gisteren weer een nieuwe voorruit in de Spot, derde op rij, lijkt er nu op dat ie eindelijk goed is!
Alles werkt nu weer prima, maar wel een raar AX weekje zo gehad.
Ik was met de GT bij hem.
En dit was de boosdoener van dit alles
Wel erg handig was de verbanddoos die ik bij me had waardoor ik toch mijn uitlaat kon opbinden, maar wat een takkeherrie maakt dat als je zonder einddemper rijdt zeg!
Nieuwe uitlaatklem, beetje uitlaatpasta en alles was weer opgelost!
Gisteren kom ik thuis aanrijden, zie ik een plasje liggen op de oprit,
kon dus van 2 auto's zijn want ze hadden er allebei gestaan.
Bij de Spot druppelde er koelwater uit de slang die van voor naar achter gaat, deze was dus lek.
Waar haal je zo snel een slang vandaan.....Hee er staat een TGS op Non actief in de garage met een hele goede slang, deze gaan we even lenen.
Dus binnen een half uurtje zat de slang van de TGS op de Spot, koelwater bijvullen ontluchten en rijden....
En gisteren weer een nieuwe voorruit in de Spot, derde op rij, lijkt er nu op dat ie eindelijk goed is!
Alles werkt nu weer prima, maar wel een raar AX weekje zo gehad.
haha, geniaal opgelost met dat verband :D
3de ruit al, wow! hoop dat het nu idd goed is dan!
3de ruit al, wow! hoop dat het nu idd goed is dan!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
inderdaad je weet nooit wat er gebeurdDuFF wrote:als je slim bent heb je het hier ook gewoon in je auto, net als een reflectorhesje, en een zaklamp + ruithamer.raoel wrote:is volgens mij in duitsland zelfs verplicht, ik begrijp nu waarom
heb het ook in de auto (alleen niet ind ax )
moeten we maar ff regelen binnenkort
-
- Moeder Overste
- Posts: 2176
- Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
- Location: Beekbergen/axclubforum
Ook hier een update,
Een week of twee geleden zijn alle deukjes uit mijn auto gehaald met uitdeuken zonder spuiten! Een kennis van een goede kennis van ons die doet dat en het is werkelijk heel erg mooi geworden!
Paul heeft afgelopen zaterdag mijn kofferbak bekleed met speakerstof, zowel aan de zijkant als op de vloer, het is echt heel erg mooi geworden.
Ook heeft hij voor mij andere speakers in mijn auto gezet, klinkt mooi zeg!
Ook overal anti dreunmatjes opgeplakt, dikke mat in de kofferbak geplakt en motorkapisolatie aangebracht, is gelijk een stuk stiller..heerlijk!!!!
Mijn radio had ik zelf vorige week al in mijn eigen auto gezet, nu kan ik ook weer gewoon CD's draaien.
Tijdens de kopperikelen van de TGS (die wel of niet gevlakt kon worden) hebben we ook de kop van de GT er af getrokken, die zag er slecht uit.
Gegroefde lagerschalen en ook de nokkenas was gegroefd, die hebben we dus niet gebruikt, maar aangezien de GT toch niet meer rijdt zijn we voorzichtig begonnen met de demontage ervan.
Vanmiddag heb ik het vloerkleed overgezet in mijn Spot (wat scheelt dat
zeg in de dikte van een GT kleed en die van een Spot.
Is wel even een werkje om alles los te maken en die mat er in mijn eentje uit te slepen.
Goed de mat dus in de Spot en ook gelijk het interieur overgezet.
Maar aangezien we de stoelzittingen van de Spot lekkerder vonden zitten heb ik 1 zitting van de Spot gebruikt en daar de bekleding van de GT omheen gezet, stof aangepast (dit doorde nog het langste voordat ik uiteinddelijk een hele makkelijke manier had gevonden)
Dus het staat een stuk beter, zit goed, is een stuk stiller met een stuk mooier radiogeluid.
Pffff, hoop gedaan eigenlijk!
Een week of twee geleden zijn alle deukjes uit mijn auto gehaald met uitdeuken zonder spuiten! Een kennis van een goede kennis van ons die doet dat en het is werkelijk heel erg mooi geworden!
Paul heeft afgelopen zaterdag mijn kofferbak bekleed met speakerstof, zowel aan de zijkant als op de vloer, het is echt heel erg mooi geworden.
Ook heeft hij voor mij andere speakers in mijn auto gezet, klinkt mooi zeg!
Ook overal anti dreunmatjes opgeplakt, dikke mat in de kofferbak geplakt en motorkapisolatie aangebracht, is gelijk een stuk stiller..heerlijk!!!!
Mijn radio had ik zelf vorige week al in mijn eigen auto gezet, nu kan ik ook weer gewoon CD's draaien.
Tijdens de kopperikelen van de TGS (die wel of niet gevlakt kon worden) hebben we ook de kop van de GT er af getrokken, die zag er slecht uit.
Gegroefde lagerschalen en ook de nokkenas was gegroefd, die hebben we dus niet gebruikt, maar aangezien de GT toch niet meer rijdt zijn we voorzichtig begonnen met de demontage ervan.
Vanmiddag heb ik het vloerkleed overgezet in mijn Spot (wat scheelt dat
zeg in de dikte van een GT kleed en die van een Spot.
Is wel even een werkje om alles los te maken en die mat er in mijn eentje uit te slepen.
Goed de mat dus in de Spot en ook gelijk het interieur overgezet.
Maar aangezien we de stoelzittingen van de Spot lekkerder vonden zitten heb ik 1 zitting van de Spot gebruikt en daar de bekleding van de GT omheen gezet, stof aangepast (dit doorde nog het langste voordat ik uiteinddelijk een hele makkelijke manier had gevonden)
Dus het staat een stuk beter, zit goed, is een stuk stiller met een stuk mooier radiogeluid.
Pffff, hoop gedaan eigenlijk!