jonge jonge, knoei toch niet met je remmen.
Hoe denk je dat het gaat als je onverwachts een noodstop moet maken?
Je remmen zijn van levensbelang, kom je er zelf niet uit laat er dan na kijken.
Ik weet het dat kost geld, maar weet je wat het kost als je aansprakelijk wordt gesteld na een ernstig ongeval en de verzekering zijn handen terug trekt omdat er met de remmen is gerommeld?
Dit is een goed bedoelde waarschuwing
probleem remmen 1.1i '92 na montage nw. hoofdremcylinder
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
-
- AX Spaster Mammer
Klinkt eigenlijk meer alsof je ergens een leiding dicht heb zitten. Is mij ook al eens gebeurd, bij een zwaar verlaagde auto, vermoedelijk ergens iets geraakt waardoor de remleiding letterlijk dichtgedrukt was.
Gevolg is meteen je test: Probeer een noodstop, als je scheef over de weg gaat zou ik die leidingen eens nakijken.
Gevolg is meteen je test: Probeer een noodstop, als je scheef over de weg gaat zou ik die leidingen eens nakijken.
Het is toch wel bij iedereen doorgedrongen hè......
Sorry mensen maar ik denk niet dat het is doorgedrongen bij iedereen. De remmen werken weer perfect! En geloof mij, ik ga niet met die auto rijden wanneer de remmen niet goed werken. Ja, een noodstop durf ik er zonder problemen mee te maken. Ik denk dat ik misschien nog wel eerder stilsta dan wie dan ook.
Greetzzzz, Fred.
Greetzzzz, Fred.
Re: Het is toch wel bij iedereen doorgedrongen hè......
Maar wel je rempedaal sensor even maken Bij noodstop vergeet je dat en zien mensen je niet remmenbiker wrote:Sorry mensen maar ik denk niet dat het is doorgedrongen bij iedereen. De remmen werken weer perfect! En geloof mij, ik ga niet met die auto rijden wanneer de remmen niet goed werken. Ja, een noodstop durf ik er zonder problemen mee te maken. Ik denk dat ik misschien nog wel eerder stilsta dan wie dan ook.
Greetzzzz, Fred.
Maaruhm, toch dus kwestie geweest van door blijven ontluchten....ofniet?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).