Xado (nieuw motor geneesmiddel)

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Post Reply
ruud
AX liefhebber
AX liefhebber

Xado (nieuw motor geneesmiddel)

Post by ruud »

Xado!!

geeft uw motor meer vermogen!
revitaliseerd uw motor!
uw auto gaat langer mee!

Wat is dit? heeft iemand dit al eens geprobeerd en hielp het ook daadwerkelijk. Heb er over gelezen in autoweek, dat was een advertentie, maar wat doet het werkelijk?

Kijk op http://www.xado.nl voor details
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!

U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

t lijkt mij oplichterij.... d'r zijn al zoveel van dit soort middeltjes op de markt gekomen, waarbij na tests vaak bleek dat het juist schadelijk is voor je motor.

Gewoon goed met je spullen omgaan, dat lijkt mij voldoende.
Image

WouterL
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by WouterL »

Ik geloof er ook geen drol van ....

En die website komt ook niet al te professioneel over!

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

dat logo alleen al:
Image :x
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

wondermiddeltjes helpen eigenlijk nooit..

vriend van me had een potje met 'antiradiatorlek' in zn koelvloeistof gegooit.. dat zou alle lekken in het hele systeem moeten dichten..
2weken later hebben we al 2 slangetjes vervangen waarvan je aan ed binnenkant duidelijk kan zien dat er aanslag aan zit van die rommel.

ik zou het niet eens proberen :P kan je m beter doorspoelen met water! [koppakking eruit rijden]
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: Xado (nieuw motor geneesmiddel)

Post by Brutus »

ruud wrote:Xado!!

geeft uw motor meer vermogen!
revitaliseerd uw motor!
uw auto gaat langer mee!

Wat is dit? heeft iemand dit al eens geprobeerd en hielp het ook daadwerkelijk. Heb er over gelezen in autoweek, dat was een advertentie, maar wat doet het werkelijk?

Kijk op http://www.xado.nl voor details

Er bestaan wel degelijk van dit soort middeltjes wat wel degelijk helpt... Maar meer vermogen is een leugen...

q01z wrote:wondermiddeltjes helpen eigenlijk nooit..

vriend van me had een potje met 'antiradiatorlek' in zn koelvloeistof gegooit.. dat zou alle lekken in het hele systeem moeten dichten..
2weken later hebben we al 2 slangetjes vervangen waarvan je aan ed binnenkant duidelijk kan zien dat er aanslag aan zit van die rommel.

ik zou het niet eens proberen :P kan je m beter doorspoelen met water! [koppakking eruit rijden]

Dan is je vriend mooi genaa*d... Want er zijn hiervoor dus ook middeltjes die je radiatorgaatjes dichten!

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

ja, maar daar moet je ook geen wonderen van verwachten; me vader had dat in ze koelvloeistof gegooid omdat de kachelradiator lek was (xantia kwaaltje schijnbaar). Maar het hielp van geen kanten :?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by GTSPORT »

Ik had laatst ook zo'n middel een octaanverhoger met +10 dus ik 98 tanken en die zooi erbij. Dan zou ik in theorie een octaan van 108 hebben, en volgens het doosje 20pk extra moeten hebben, tuuuuuuurlijk. Echt niet hoor, had wel het idee dat ie bij 6000 toeren wat meer pit had. Maar soms wil je het ook geloven.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

AL had je wat aluminium van je kop afgefreesd dan wel anders heb je er waarschijnlijk niets bij
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

siem
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by siem »

tja er zijn veel van dat soort middeltjes als ik ff hard wil rijden en wat meer uit mijn ax wil halen dan doe ik er 98 in in plaats van 95 en t s goed voor je moter ook nog

je heb ook van die middeltjes die je blokje schoon maakt ik vind t een beetje onzin als je 1 of 2 keer in de wwek ff op de snelweg rijd dan wordt ie ook erg goed schoon

dus ja ik gebruik in elk geval een middeltjes

groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!

Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil" :)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Tank gewoon v-power! We hadden er hier pas ookal een topic over, maar ik ben ervan overtuigd dat het werkt. Ik heb het getankt met de Scooter en Auto en ze gingen er allebei hoorbaar beter van lopen en dus meer vermogen :shock:

Het schijnt werkelijk beter te zijn voor je kleppen daar komt niet van die zwarte meuk op te zitten.
Freude am Fahren.

HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by HellDuke »

V-power is zeker ook een stuk duurder. En het is hetzelfde als Shell Pura. Die Pura pompen worden nu omgebouwd naar v-power.
Trouwens Shell moet ondertussen z'n verkeerd geschatte oliereserves compenseren en dat kan mooi met een ander soort benzine.

In duitsland zit wel een v-power die werkt, daar hebben ze testen mee gedaan. Iets van V-power 400 ofzo.

Als ik xtc slik ga ik ook harder, de bijeffecten komen later wel...

Ik tank bijna nooit bij Shell.
Wel bij Tango.
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

ik heb nu 3 tanks met v-power verbruikt, en normaal staat het wijzertje van de brandstofmeter tussen 190 en 210 km precies op het midden. Nu heb ik 260 km gereden, en nu staat hij pas in het midden....ik denk dus dat je de meerprijs per liter wel weer terugverdiend bij het verbruik
Image

Post Reply