
Glenn aka Glenn@NL (C4 1.6HDi, ex AX Escapade 1.1i 1993)
Moderator: webmasters
er is er een jarig hoera HOERA!!!!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
Gefeliciteerd met je....
Hallo Glenn,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
Gr Mr Dean
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
Gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Glenn van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes, Henk

Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Dat waren spannende 30 minuten zojuist..
Ik ging van mn kamer in Utrecht naar thuis-thuis. Stukje van 3 kwartier snelweg; A12, N11.
Na een kwartier begon het feest al een beetje; mn radio viel steeds uit en sprong vanzelf weer aan. Nouja dat gaat wel over dacht ik, het is een Philips en die heeft wel vaker een eigen willetje. Maar na een paar minuten ontdek je een patroon...
Als ik mn knipperlicht aanzet om van baan te wisselen, gaat de radio uit. En later nog een toevoeging: als ik rem gaat de radio ook uit. Nouja na een kwartier, was inmiddels op de N11 bij Bodegraven, was het me mooi geweest (kreeg medelijden met mn radio), en heb ik de radio maar uitgezet. Dan opeens valt op dat de lichtintensiteit van de koplampen ook niet meer is wat het geweest was. En de ruitenwisser had ook weinig haast meer. Nouja, dan zet ik de blower en achterruitverwarming maar uit. Bij het stoplicht op de N11 doet het motormanagement raar; onregelmatige stationair. Vanaf toen was het hopen dat ik de eindbestemming zou halen..
Nouja dat is uiteindelijk gelukt gelukkig. Viel me alles mee! Maarja nu nog een nieuwe dynamo erin klusen
Ik ging van mn kamer in Utrecht naar thuis-thuis. Stukje van 3 kwartier snelweg; A12, N11.
Na een kwartier begon het feest al een beetje; mn radio viel steeds uit en sprong vanzelf weer aan. Nouja dat gaat wel over dacht ik, het is een Philips en die heeft wel vaker een eigen willetje. Maar na een paar minuten ontdek je een patroon...
Als ik mn knipperlicht aanzet om van baan te wisselen, gaat de radio uit. En later nog een toevoeging: als ik rem gaat de radio ook uit. Nouja na een kwartier, was inmiddels op de N11 bij Bodegraven, was het me mooi geweest (kreeg medelijden met mn radio), en heb ik de radio maar uitgezet. Dan opeens valt op dat de lichtintensiteit van de koplampen ook niet meer is wat het geweest was. En de ruitenwisser had ook weinig haast meer. Nouja, dan zet ik de blower en achterruitverwarming maar uit. Bij het stoplicht op de N11 doet het motormanagement raar; onregelmatige stationair. Vanaf toen was het hopen dat ik de eindbestemming zou halen..
Nouja dat is uiteindelijk gelukt gelukkig. Viel me alles mee! Maarja nu nog een nieuwe dynamo erin klusen

haha, dat lijkt me best eng, zie je langzaam je auto overlijden 
Gelukkig dat je t gehaald heb hihi

Gelukkig dat je t gehaald heb hihi

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).