CitroCin wrote:Die type 3 grille blijft er voorlopig inzitten, wat is er mis mee?
Persoonlijk vind ik de AX er een nogal "boodschappenwagentje voor moeders de vrouw"-uiterlijk door krijgen.
Daarom ligt er voor m'n dieseltje inmiddels een type-2 grille klaar (moet alleen nog ff in de primer en wit afgelakt worden... )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
CitroCin wrote:Die type 3 grille blijft er voorlopig inzitten, wat is er mis mee?
Persoonlijk vind ik de AX er een nogal "boodschappenwagentje voor moeders de vrouw"-uiterlijk door krijgen.
Daarom ligt er voor m'n dieseltje inmiddels een type-2 grille klaar (moet alleen nog ff in de primer en wit afgelakt worden... )
En wat ben ik......een VROUW.........................
En wat ben ik......een VROUW.........................
Dat wel, maar 'k schat jou toch wel wat sportiever in.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Ik heb ze bij de Action gekocht, kunnen geler, maar zijn een stuk geler als wat ik had.
Maar voor 3 euro leuk om eens te proberen!
Ik vind het met regen een veel rustiger beeld geven!
CitroCin wrote:Ik vind het met regen een veel rustiger beeld geven!
OK dan ben ik daar dus niet de enige mee... bij me blauwe (met witte lampen) heb ik in de regen altijd zo'n witte wass voor de auto en met gele lampen heb ik vrij zicht... in het normale donker lever je wat in maar bij mist en regen is het in mijn ogen véél veiliger als het normale witte H4 (ja xenon zal nog beter zijn...)