Mijn nieuwe liefde!
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Zoals je zegt.. Behelpen met zo'n T5...KMvrtr wrote:Rob GT wrote:Hey Antoine!
Dat is lang geleden zeg!!
Heb je nog steeds van die tanks? (volvo's) je had er twee de laatste keer dat ik je sprak... en je wilde ze beiden inruilen
Wanneer kom je weer eens op de meeting?
De 2 bricks zijn inmiddels verkocht. Ik behelp me nu met een 850 T-5R.
Leuk weer eens iets to horen.
Freude am Fahren.
Ja, echt een heerlijke auto.
Voor degenen die het leuk vinden, hier staan alle foto's.
Wat ik nu nog zou willen is geld + stallingsruimte voor een autotrailer.
Dan is het helemaal perfect, een 850 T-5R met een AX racer op de trailer.
Met de AX afgelopen zondag van Almere naar Teuven en terug is best wel een vermoeiende bezigheid (+ groot gevaar op dikke bekeuringen ).
Voor degenen die het leuk vinden, hier staan alle foto's.
Wat ik nu nog zou willen is geld + stallingsruimte voor een autotrailer.
Dan is het helemaal perfect, een 850 T-5R met een AX racer op de trailer.
Met de AX afgelopen zondag van Almere naar Teuven en terug is best wel een vermoeiende bezigheid (+ groot gevaar op dikke bekeuringen ).
kijk dat zijn nog is mooie velgen onder een volvo,
veel beter als dit :
http://img502.imageshack.us/img502/4084/spma1881wc3.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/9505/spma1882td1.jpg
zelfde model volvo toch? alleen die van jou is wel wat luxer en netter.
veel beter als dit :
http://img502.imageshack.us/img502/4084/spma1881wc3.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/9505/spma1882td1.jpg
zelfde model volvo toch? alleen die van jou is wel wat luxer en netter.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Yep, zelfde model, een 850 dus.
Eerste serie V70 zag er bijna hetzelfde uit, maar heeft andere achterlichten en een andere neus.
Mijn velgen horen eigenlijk onder V70R.
Onder een T-5R horen Titans. Maar ik vind de Comets net wat mooier.
De Titans zijn ook wat opvallender, en aangezien ik met mijn auto ook veel bij klanten voor kom rijden vind ik het wel prima dat ik geen Titans heb.
De velgen op jouw foto's zijn echt extreem lelijk!
De T-5R is de meest luxe uitvoering binnen de 850 serie. De latere 850R (1996) had een paar pony's meer onder de kap, maar was veel kaler uitgerust.
Enige optie die de mijne niet heeft is achterbankverwarming.
Eerste serie V70 zag er bijna hetzelfde uit, maar heeft andere achterlichten en een andere neus.
Mijn velgen horen eigenlijk onder V70R.
Onder een T-5R horen Titans. Maar ik vind de Comets net wat mooier.
De Titans zijn ook wat opvallender, en aangezien ik met mijn auto ook veel bij klanten voor kom rijden vind ik het wel prima dat ik geen Titans heb.
De velgen op jouw foto's zijn echt extreem lelijk!
De T-5R is de meest luxe uitvoering binnen de 850 serie. De latere 850R (1996) had een paar pony's meer onder de kap, maar was veel kaler uitgerust.
Enige optie die de mijne niet heeft is achterbankverwarming.
Klopt. Met een goeie chip + 3" downpipe is 270-280 pk goed te halen. Voor 300pk en verder moet je toch echt wel wat meer doen, zeker als je de boel heel wilt houden.
Mijn turbo is langzaamaan ook aan vervanging toe. Die ga ik binnenkort wisselen voor een 16T + een dikkere downpipe. En om het dan helemaal goed te doen laat ik er een custom chip in bakken.
Vanwege de LPI installatie hou ik het ook bij iets van 270-280 pk, maar wel met een mooie koppelkromme.
Da's voor mij ook veel belangrijker dan top end vermogen. Ik rij ruim 40.000 per jaar met dat ding. Trekkracht en tussenaccelleratie is voor mij belangrijker dan topsnelheid.
Verder heb ik deze zomer de remmerij + achterdempers vervangen.
Schokdempers, veerschotelrubbers, veerpootlagers, binnenste- en buitenste stuurkogels liggen ook al klaar.
Mijn turbo is langzaamaan ook aan vervanging toe. Die ga ik binnenkort wisselen voor een 16T + een dikkere downpipe. En om het dan helemaal goed te doen laat ik er een custom chip in bakken.
Vanwege de LPI installatie hou ik het ook bij iets van 270-280 pk, maar wel met een mooie koppelkromme.
Da's voor mij ook veel belangrijker dan top end vermogen. Ik rij ruim 40.000 per jaar met dat ding. Trekkracht en tussenaccelleratie is voor mij belangrijker dan topsnelheid.
Verder heb ik deze zomer de remmerij + achterdempers vervangen.
Schokdempers, veerschotelrubbers, veerpootlagers, binnenste- en buitenste stuurkogels liggen ook al klaar.
dat komt door het gebrek aan axclub interesse DAMN YOU ALLKMvrtr wrote:Ah, had je ze al ontdekt?
Wilde je net pb-en.
We zijn wel schandalig weinig gefotografeerd zeg.
Volgende keer met een babyblauwe auto, bij voorkeur een Healy.
Heb al duizend foto's van manta's gezien op de manta site nl. Er is er daar ook een met filmmateriaal. Moest ie nog knippen en plakken. Op het filmpje wat nu op internet staat al staan we ook niet op
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Ha ja, dat was een leuke rit. Sowieso een leuke dag!
Maar maak je geen zorgen, de 850 heeft ook stoelverwarming.
En in tegenstelling tot de 740 heb ik nu ook automatische airco, en nog links-rechts gescheiden in te stellen ook. (niet dat ik ooit links ga zitten, maar goed...)
Maar je hebt gelijk Denny, zelfs van die stomme Alto's/Cuore's/whatever is meer terug te vinden.
Volgend jaar neem ik de videocamera weer mee. Hebben we in ieder geval weer eigen film en wat leuke onboard beelden.
Kan ik naderhand tenminste eens goed kijken wat ik per run allemaal kan verbeteren.
Maar maak je geen zorgen, de 850 heeft ook stoelverwarming.
En in tegenstelling tot de 740 heb ik nu ook automatische airco, en nog links-rechts gescheiden in te stellen ook. (niet dat ik ooit links ga zitten, maar goed...)
Maar je hebt gelijk Denny, zelfs van die stomme Alto's/Cuore's/whatever is meer terug te vinden.
Volgend jaar neem ik de videocamera weer mee. Hebben we in ieder geval weer eigen film en wat leuke onboard beelden.
Kan ik naderhand tenminste eens goed kijken wat ik per run allemaal kan verbeteren.
heel mooi weer een geslaagde heuvelklim!
Moet toch echt eens doorwerken aan de 106 racer, dan heb ik een reden om jullie volgend jaar te filmen of fotograferen
P.
ruim 600 km in die AX is best wel veel, zal je redelijk brak zijn geweest ja.
Moet toch echt eens doorwerken aan de 106 racer, dan heb ik een reden om jullie volgend jaar te filmen of fotograferen
P.
ruim 600 km in die AX is best wel veel, zal je redelijk brak zijn geweest ja.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen