Grietje
Moderator: webmasters
Ik heb nu 2x toyo 350 bestelt...
Onder de rode zitten toyo 330 en daar geen negatief woord over, dus dan ook maar onder de TRS.... En ze kosten maar 45e per band... Andere keus waren de fulda's maar die waren weer 65 euro...
Maja, TRSje mag weer opgehaald worden, alles is voorspoedig gegaan.
Onder de rode zitten toyo 330 en daar geen negatief woord over, dus dan ook maar onder de TRS.... En ze kosten maar 45e per band... Andere keus waren de fulda's maar die waren weer 65 euro...
Maja, TRSje mag weer opgehaald worden, alles is voorspoedig gegaan.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
...Ik heb gebeunhaast....
Marc wou mijn auto met 1 missend wiel uit zijn garage en ik had nog steeds geen goede veerpoot....
Uitgelubberde veerpoot onder vandaan.... gat van de fusee maar kleiner getimmerd en weer terug gezet Het werkt wel...... speling is weg...
Marc wou mijn auto met 1 missend wiel uit zijn garage en ik had nog steeds geen goede veerpoot....
Uitgelubberde veerpoot onder vandaan.... gat van de fusee maar kleiner getimmerd en weer terug gezet Het werkt wel...... speling is weg...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Stouten heeft ze iig niet, die veerpootjes. Maaar zo rijdde GT ook wel ff hoor!!
Jut en Jul:
ongewassen GT
en ongepoetste 1.0, leuk voor de voor en na fotos straks
Jut en Jul:
ongewassen GT
en ongepoetste 1.0, leuk voor de voor en na fotos straks
vandaag maar eens wat gedaan aan het rode mormel....
eerst maar eens op de oprit gezet...
zn lelijke kant (witte van de deur is geen weerkaatsing, deur is echt wit )
En zn betere kant:
alhoewel inzoomen laten blijken dat juist aan deze kant de bumpersteun aardig heen is:
dat valt aan de andere kant juist reuze mee:
Een groen/licht grijs en donkergrijs gevlekte bumper...
Na schuren, schoonmaken, boenen en rollen issie zwart:
(hij hoort grijs te zijn hoor, orgineel!)
Dan maar alle skirts afplakken.... en zwart rollen...
En dat was stap 1 vandaag
eerst maar eens op de oprit gezet...
zn lelijke kant (witte van de deur is geen weerkaatsing, deur is echt wit )
En zn betere kant:
alhoewel inzoomen laten blijken dat juist aan deze kant de bumpersteun aardig heen is:
dat valt aan de andere kant juist reuze mee:
Een groen/licht grijs en donkergrijs gevlekte bumper...
Na schuren, schoonmaken, boenen en rollen issie zwart:
(hij hoort grijs te zijn hoor, orgineel!)
Dan maar alle skirts afplakken.... en zwart rollen...
En dat was stap 1 vandaag
valt het niet op dat de oprit zwart is?
heb nu ook fotos van 1 kant gepoetst
maar die komen vanavond pas, geen kaartlezer/draadje hier bij de hand.
Hij knapt idd echt op, mn mamsie herkent hem straks niet eens terug hihi!
heb nu ook fotos van 1 kant gepoetst
maar die komen vanavond pas, geen kaartlezer/draadje hier bij de hand.
Hij knapt idd echt op, mn mamsie herkent hem straks niet eens terug hihi!
Rio97 wrote:Jij kan ook geen dag van je AX'jes afblijven he
.
Tis gewoon dubbeldekkende bouwmarkt lak.
Heb als test 1 kant alleen geschuurd,
Bumper geschuurd en verhit en dan geverfd, en dat ook met 1 rode skirt, en wat niet geschuurd en verhit en wat zo erop gekwakt. Ben benieuwd wat nu het beste houd. Verf genoeg dus nog een keertje doen is niet zo'n ramp.
Heb de zwarte GT bumpert hier liggen, komt er morgen op
Hmmm, fototoestel in scharendijke laten liggen gister avond. Helaas geen fotos dus...
Maar wel een zwarte GT bumper die ligt te drogen in de garage! Als ie droog is (vandaag of morgen) er onder...
Krijgt de TRS die grijze want die heeft een hele lelijke GT bumpert. Zit een of andere vage witte aanslag op die er ook niet aftekrijgen is. Heb al veel geprobeerd, schuren, wasbenzine, avery( krijg je permanente marker mee weg...), biologische ontvetter troep (krijg je normaal alles mee schoon), verhitten...
Insmeren met plasti-shine helpt een dag ofzo, dan is het weer wittig...
Maar wel een zwarte GT bumper die ligt te drogen in de garage! Als ie droog is (vandaag of morgen) er onder...
Krijgt de TRS die grijze want die heeft een hele lelijke GT bumpert. Zit een of andere vage witte aanslag op die er ook niet aftekrijgen is. Heb al veel geprobeerd, schuren, wasbenzine, avery( krijg je permanente marker mee weg...), biologische ontvetter troep (krijg je normaal alles mee schoon), verhitten...
Insmeren met plasti-shine helpt een dag ofzo, dan is het weer wittig...
zo wassie (motorkap/voorscherm)
zo issie
wittedeur weer rood
Ook nog met tandenborstel alle alg weggehaald tussen de raamrubbers, rond de kofferbak, langs de nummerplaten e.d. Achter de achterlichten schoongemaakt, alle rubbers opnieuw ingevet, velgen en banden had ik van de week al schoongemaakt + ingespoten...
Duurt even, maar dan heb je ook wel resultaat zo!
zo issie
wittedeur weer rood
Ook nog met tandenborstel alle alg weggehaald tussen de raamrubbers, rond de kofferbak, langs de nummerplaten e.d. Achter de achterlichten schoongemaakt, alle rubbers opnieuw ingevet, velgen en banden had ik van de week al schoongemaakt + ingespoten...
Duurt even, maar dan heb je ook wel resultaat zo!
hangt er vanaf, wat krijg ik per uurBossie wrote:Zo, dat ziet er super uit
Wanneer kan ik mijn auto langs brengen???
oktober 2004, ik begin met rijlessen en daardoor komt er ter sprake dat ik het rode AXje over mag nemen als ik mijn rijbewijs heb.
Daardoor gaan zoeken op internet, en toen vond ik de AXclub (eerste post is ook van oktober 2004 trouwens )
1.0E in 2004:
Veranderd:
- rechter buitenspiegel gemonteerd
- stootstrips verwijderd
- GT dash, stuur en interieur
- phase 3 grill
- witte knippers met oranje lampjes (oranje vloekte met rood... normaal vind ik oranje mooier )
- Nieuwe deuren en achterklep (roest en zodat er cv in kon komen, wat er nog steeds niet in zit...)
- skirts
- GT bumper
- lichtmetalen velgen
- skirts en bumpers zwart geverft
En zo staat ie er nu bij :
Daardoor gaan zoeken op internet, en toen vond ik de AXclub (eerste post is ook van oktober 2004 trouwens )
1.0E in 2004:
Veranderd:
- rechter buitenspiegel gemonteerd
- stootstrips verwijderd
- GT dash, stuur en interieur
- phase 3 grill
- witte knippers met oranje lampjes (oranje vloekte met rood... normaal vind ik oranje mooier )
- Nieuwe deuren en achterklep (roest en zodat er cv in kon komen, wat er nog steeds niet in zit...)
- skirts
- GT bumper
- lichtmetalen velgen
- skirts en bumpers zwart geverft
En zo staat ie er nu bij :
Last edited by grietje on TueSep02, 2008 9:11:36 PM, edited 1 time in total.
-
- Total admin