remmen: ferodo of ebc?

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

v.andriessen
AX Master
AX Master

Post by v.andriessen »

niemand die met dot 5.1 rijdt???
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

vast wel, maar die persoon heeft dan meteen een nieuwe hrc + remmerij en alles genomen zodat het alleen maar 5.1 te verduren krijgt.

naar mijn weten de witte sport van Denny.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

DuFF wrote:vast wel, maar die persoon heeft dan meteen een nieuwe hrc + remmerij en alles genomen zodat het alleen maar 5.1 te verduren krijgt.

ja maar vooral omdat de oude hrc de dot 5.1 niet aan kon
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

DuFF wrote:vast wel, maar die persoon heeft dan meteen een nieuwe hrc + remmerij en alles genomen zodat het alleen maar 5.1 te verduren krijgt.

ja maar vooral omdat de oude hrc de dot 5.1 niet aan kon.

Daarnaast, zoekt en U zult vinden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

v.andriessen wrote:
v.andriessen wrote:yep!! vandaar de upgrade... ook nieuwe rvs remslangen en schijven(geboord en gegroefd) besteld.

Bij Biesheuvel zeiden ze "doe er maar goede remvloeistof in" en toen zei ik "Ja waarschijnlijk DOT 4", toen zei hij weer "doe er maar goede remvloeistof in" Verder kwam het er op neer dat hij het hem onwaarschijnlijk leek dat het voor problemen kan zorgen......
Waarom zou je dot5.1 in een 1.1 doen? Lijkt mij onwaarschijnlijk dat je daarmee op het circuit rijd...

Gewoon DOT4 pakken, remt prima bij gewoon normaal gebruik van de auto (en sportief straatgebruik is ook nog normaal, alleen Denny en Thijmen met hun sportjes is een ander verhaal, maarja, daar zit ook wel een vermogens verschil in :D) Dan hoef je niets te vervangen e.d.

En als je dan dot5.1 wil, vervang dan meteen je HRC en remcilinders/zuigers. Als je dat niet doet is er een kans dat het lek gaat en dan heb je helemaal geen remmen.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

v.andriessen
AX Master
AX Master

Post by v.andriessen »

oke!! thanks voor de info!

DOT 4 it is!

p.s. ik was wel van plan om er een keer mee het circuit op te gaan...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Post Reply