als er iemand in staat is om een partytent mee te nemen... Graag, er is er maar 1 tot nu toe en hopelijk ook geen meer nodig maarja, nederland he!
MNM, als je je tent neerzet issie zo droog !
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
MNM(tm) wrote:Blijven overnachten is voor mij alsnog een probleem gebleken:
ik heb twee weken geleden m'n tent schoon geschrobd (het binnendoek dus), maar dat ding is nu dus nog steeds NIET droog.
Met dank aan die f*cking kl*te-zomer!
Ik ga dus wel naar de BBQ komen, maar daarna gaat ik m'n Volcane dus weer gewoon thuis brengen.
Ok jullie gaan echt morgen lachen, gezien ik dacht met mijn zotte kop dat het pas volgende week was.(en met dank aan bas die melden dat het morgen was) Heb ik de AX snel moeten klaarmaken en het is nu een Ghetto stijl camper geworden! oh man wat ga ik een kutnacht krijgen.
Gisteren de vouwwagen gelucht, bed opgemaakt, alle overbodige zooi er uit gegooid, keuken er af gehaald en nog eens testgereden, bandenspanning gecontroleerd enzo.
Rijdt een stuk beter zonder al dat extra gewicht van de keuken!!
Maar eh....waar is dat mooie weer gebleven wat we zo verdiend hadden?
Vannacht alleen maar harde onweer hier...
buh wat een weer
en dan te bedenken dat ik niet eens een fatsoenlijke broek meer heb! (klussen in je huis is niet goed voor je goede broekken )
verder gaan we zo maar es inladen zodat we een beetje bijtijds modder kunnen scheppen ben alleen natuurlijk mn traanplaat rijplaten vergeten voor als we vaststaan
Het was super! Jammer dat wij al zo'n volgepland weekend hadden waardoor we laat kwamen en een beetje moesten haasten met weggaan (helaas de toerrit gemist ).
Top camping, goed sanitair, lekker rustig, prachtige kampvuurplaats en mooi eigen veldje.
Beregezellig, wanneer de volgende?
Errug veel gelachen, lekker bikken bij de BBQ, uitgerookt bij 't kampvuur, toch nog -naar omstandigheden- vrij aardig geslapen, ennnn... 't is droog gebleven!
En idd @ bestuur: centjuhs voor BBQ?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
super meeting
echt geweldig
en voor ax-club begrippen heel schoon verlopen, zelfs het (toch zeiknatte gras) was nog vrijwel helemaal heel!
geen kippebotjes hoeven rapen, geen rondvliegend vlees.. het was een wonder
Was megagezellig en ik ben weer megabrak volgende keer ga ik toch echt wat aanpassen aan de first (maar opzich was het goed te doen). Bingo lingo ringo gingo of wat dan ook was top en ik heb een prachige kokosnoot van Gaston gekregen.
DuFF wrote:en ik zat bijna in mnm zijn volcane, en mnm sloeg bijna te laat af...
Mjah, 'k had gelukkig al gezien dat je je knipper naar links aan had gezet, dus ik had al een beetje verwacht dat je ook naar links zou gaan. Ik kon dus ruim op tijd reageren met nóg een baan naar links te gaan.
(Ik kon overigens ook niet eerder naar links, vanwege een Scenic
't Is dat m'n ouders nu ook zo'n ding hebben, anders zou ik nog serieus een hekel aan die dingen gaan krijgen. )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!