Kampeerweekend/meeting/BBQ!!! 23/24 augustus
Moderators: Browny, webmasters
Er is al een koelkast daar aanwezig... en tafel en stoelen inprincipe ook!Citrosan wrote:De vouwwagen staat alweer hier in de garage.
Ik neem aan dat de koelkast weer handig is, of hebben we geen stroom daar?
Edit, en vrijdag staan, kan niet, of athans, daar is niet voor gevraagd/gereserveerd.
Als de rest zo rond een uur of 1 aan wil/kan komen... Maar niet later dan 4 uur (behalve Ivar

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Voor mensen die bang zijn dat het 's avonds wat frisser kan worden: ik heb nog wat van die lekkere warme AXClub sweaters te koop liggen die ik bij belangstelling graag wil meenemen
Alleen maatje L, maar ze vallen vrij ruim. Met mijn 1,93 m. past deze maat prima!
Tevens nog de nodige hempjes, t-shirts en clubstickers.
Pimp jezelf en je AX en steun de club een beetje

Alleen maatje L, maar ze vallen vrij ruim. Met mijn 1,93 m. past deze maat prima!

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Tevens link en adresgegevens in de openingspost aangegeven.
Het is pal ten zuiden van de Efteling, lekker makkelijk volgen dus op de borden als je in de buurt van Waalwijk of Tilburg komt
Het sterft daar in de buurt wel van de campings, dus ga niet blind op campingbordjes afrijden.
Het is pal ten zuiden van de Efteling, lekker makkelijk volgen dus op de borden als je in de buurt van Waalwijk of Tilburg komt

Het sterft daar in de buurt wel van de campings, dus ga niet blind op campingbordjes afrijden.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.

-
- AX Master
Zal er bij zijn!
Hallo Axbobbers,
Hellaas al ik er nier bij zijn, ze zijn nu mijn huis aan de binnenkant aan het slopen en ik moet het weekend electra aanleggen en nog wat andere dingen doen voor het huis.
Gr Mr Dean
Hellaas al ik er nier bij zijn, ze zijn nu mijn huis aan de binnenkant aan het slopen en ik moet het weekend electra aanleggen en nog wat andere dingen doen voor het huis.

Gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
-
- AX Master
dit gaat niet geod dan
Dit gaat dan niet goed hoor als marc de Bbq aan moet steken !DuFF wrote:uiterst schandalig als je het mij vraagt..... straks moet Marc de bbq nog aansteken...

Gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
Hier de penningmeester
Als iedereen die komt wat te drinken meeneemt en een zakje chips of borrelnootjes ofzo, heeft dat echt uitsluitend alleen maar voordelen:
a. 's avonds lekker nippen aan je favo drankje van het juiste merk. Ervaringen uitwisselen over hoe je clubgenootjes een capairinha mixen etc.
b. er blijft geld over in de clubkas voor nuttige dingen als evenementen, inkoopacties en huishoudelijke zaken!
de bbq wordt uiteraard verzorgt qua vlees/brood e.d., maar laten we de aloude axclub-traditie weer in leven roepen dat iedereen gewoon voor de gezelligheid wat drinken als een krat bier of frisdrank in zn auto mietert, waar we dan allen van kunnen genieten!
en nog een klein verzoek, wil iedereen het geld voor de camping GEPAST meenemen, dus 6,- p.p.
als iedereen namelijk met 10,- aan komt zetten hebben we nogal veel wisselgeld nodig!

Als iedereen die komt wat te drinken meeneemt en een zakje chips of borrelnootjes ofzo, heeft dat echt uitsluitend alleen maar voordelen:
a. 's avonds lekker nippen aan je favo drankje van het juiste merk. Ervaringen uitwisselen over hoe je clubgenootjes een capairinha mixen etc.
b. er blijft geld over in de clubkas voor nuttige dingen als evenementen, inkoopacties en huishoudelijke zaken!

de bbq wordt uiteraard verzorgt qua vlees/brood e.d., maar laten we de aloude axclub-traditie weer in leven roepen dat iedereen gewoon voor de gezelligheid wat drinken als een krat bier of frisdrank in zn auto mietert, waar we dan allen van kunnen genieten!
en nog een klein verzoek, wil iedereen het geld voor de camping GEPAST meenemen, dus 6,- p.p.
als iedereen namelijk met 10,- aan komt zetten hebben we nogal veel wisselgeld nodig!
1 paar rode clubstickers aub.Rio97 wrote:Voor mensen die bang zijn dat het 's avonds wat frisser kan worden: ik heb nog wat van die lekkere warme AXClub sweaters te koop liggen die ik bij belangstelling graag wil meenemen![]()

Spreken is goud, Ductape is zilver.
Blijven overnachten is voor mij alsnog een probleem gebleken:
ik heb twee weken geleden m'n tent schoon geschrobd (het binnendoek dus), maar dat ding is nu dus nog steeds NIET droog.
Met dank aan die f*cking kl*te-zomer!
Ik ga dus wel naar de BBQ komen, maar daarna gaat ik m'n Volcane dus weer gewoon thuis brengen.
ik heb twee weken geleden m'n tent schoon geschrobd (het binnendoek dus), maar dat ding is nu dus nog steeds NIET droog.

Met dank aan die f*cking kl*te-zomer!

Ik ga dus wel naar de BBQ komen, maar daarna gaat ik m'n Volcane dus weer gewoon thuis brengen.

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!