Wie heeft er ervaring met remklauwen met meerdere zuigers op een AX.
het moet in 14 inch blijven passen dus maximale schijf 260mm diameter.
graag hoor ik jullie aanbevelingen.
4-pots remklauwen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
4-pots remklauwen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Maakt dat uit voor alleen de klauw?Browny wrote: Wel allemaal 4-gaats trouwens..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja. De bevestiging op de veerpoot heeft een andere hoek tov. het wiellager, in vergelijking met 3-gaats poten. (En zelfs dáár zit onderling nog verschil tussen: remklauwen van 247mm schijven zitten ook anders dan bij 238mm.)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Ik heb met diverse remmen gereden onder de 106, en zit nu ook 4pots klauwen onder. Remsysteem van een 406 Coupe (Brembo).
Daar is de minimale maar 16 inch bij overigens en een klein aantal 15 inch past ook.
Wil je 4 pots onder 14 inch zou je moeten kijken voor Hispec, er zijn mensen bezig met brackets temaken zodat ze onder stalen 14 inch kunnen.
Daar is de minimale maar 16 inch bij overigens en een klein aantal 15 inch past ook.
Wil je 4 pots onder 14 inch zou je moeten kijken voor Hispec, er zijn mensen bezig met brackets temaken zodat ze onder stalen 14 inch kunnen.
My Cars <98>.