Ook gewoon doodleuk uit de tent stappen en je luchtbed opvouwen. haha.
Ik kreeg wel weer een beetje last van hoofdpijn toen ik dit weer zag
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Browny wrote:Tot hoe laat duurt de bbq-pret ongeveer?
Ik kan er waarschijnlijk ergens tussen half 9 en half 11 pas zijn...
AX clubbers kennen duurt de BBQ wel tot zo laat! We bewaren wel wat voor je
Voor alle andere deelnemers: Als je iemand meeneemt, wil je dit dan even doorgeven? Ik moet namelijk het aantal personen doorgeven aan de camping!!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Oh, wij komen ook met z'n 2-en!
(is het misschien handig als ik vooraf aan iemand het geld overmaak?
Contact afrekenen is geen probleem, maar als ik zo laat aankom...
denny wrote:Als het droog is kom ik overdag. moet wel rond 8 uur uiterlijk weer weg helaas. vanaf hoe laat zijn jullie er al?
Wat gaan de kosten worden ?
We mogen er vanaf 12 uur zijn... Dus zoiets ga ik er wel proberen te zijn.
Kosten van bezoekers weet ik niet! Max 6 euro, maar meestal 1 euro ofzo
Els -> jammer!
Ivar -> die 6 euro word wel even voorgeschoten als je zeker weet dat je komt
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Verplaats Bossie maar naar het 'Misschien' lijstje. Vrijdag avond een grote BBQ (vader wordt 60) en volgens mij moet Hester dat weekend werken, dan ben ik op Thomas aan het oppassen.
Bossie wrote:Verplaats Bossie maar naar het 'Misschien' lijstje. Vrijdag avond een grote BBQ (vader wordt 60) en volgens mij moet Hester dat weekend werken, dan ben ik op Thomas aan het oppassen.
dan neem je Thomas toch mee?
die vind het vast heel interessant hoe Joost een bbq aansteekt...