Wie kan mij precies (het liefst met foto) vertellen welke stekker de stekker is die gebruikt moet worden voor het uitlezen van de ECU? Het uitlezen van de storingscodes dus? Ik heb het geprobeerd volgens de uitleg in de FAQ's hier op de site maar mijn motorstoringslampje gaat niet knipperen. Ik denk dat ik dus of niet de juiste stekker of niet de juiste methode had.
Alvast bedankt, Sietse!
Stekker uitlezen ECU?
Moderators: vtspower, webmasters
staan je sleutels in de goede contact stand?
Verder is het een soort stekkertje met 2 aansluitpunten. kan eigenlijk niet missen. (zwart met een borgklipje of groen met metalen zijlipjes)
tja blijft er alleen nog een goede aarde over die je nodig hebt.
verplaatst naar electrisch
Verder is het een soort stekkertje met 2 aansluitpunten. kan eigenlijk niet missen. (zwart met een borgklipje of groen met metalen zijlipjes)
tja blijft er alleen nog een goede aarde over die je nodig hebt.
verplaatst naar electrisch
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
je min pool is geen aarde, zit alleen aan een spreekwoordelijke aarde vast en gebruikt de hele carresorie om elektronen doorheen te pompenSietse wrote:Een goede zoals de minpool van de accu? Kan volgens mij niet meer aarde dan dat zijn. Nou goed, binnenkort maar weer 's proberen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny, als je dan al wijs wilt doen:
je hele auto is eigenlijk niet "geaard", hij staat immers op rubberen banden ....
maar ehm .. join the club, krijg mijn 1.1i ook nieet uitgelezen
je hele auto is eigenlijk niet "geaard", hij staat immers op rubberen banden ....
maar ehm .. join the club, krijg mijn 1.1i ook nieet uitgelezen
AX 1.1i Image 1990 (sinds 2007 in ons bezit, overgenomen van 1ste eigenaar -beter gezegd van eerste familie)
HDZ - Monopoint A2.2, Verdeler
HDZ - Monopoint A2.2, Verdeler