Vanachter het injectiehuis lopen twee slangetjes weg.
Het slangetje linksachter is voor de vacuümvervroeger (via een klep die ter hoogte van de rechter veerpoot zit), de andere slang rechtsachter is voor de tank-ontluchting (via het koolstoffilter, dat achter het rechter zijscherm zit. Deze loopt ook via een klepje, dat inderdaad zwevend onder de parafaan hangt).
Bovenop het inlaatspruitstuk, schuin rechtsvoor het injectiehuis, onder de brandstof toe- en afvoerslangen, zit ook nog een slang. Die gaat naar de rembekrachtiger.
Als 't toerental inzakt bij remmen, zou je eerst eens naar de slang naar de rembekrachtiger kunnen kijken of daar een scheurtje in zit.
Meer info: de vacuümvervroeger wordt, via de klep, door de ECU ingeschakeld als de motor nog koud is. Daardoor wordt de ontsteektiming vervroegd. Dat vervroegen gebeurt mechanisch, via een membraan. Daar wordt een vacuüm voor gebruikt. Vandaar dus de naam "vacuüm-vervroeger"
Ook de tankontluchting wordt door de ECU in- en uitgeschakeld met een klep (dus die klep die onder de parafaan hangt. Dit ontluchten wordt namelijk pas ingeschakeld boven een bepaald toerental, omdat het openzetten van die klep anders veel te veel invloed zou hebben op het vacuüm in het inlaatspruitstuk, waardoor de motor beroerd gaat lopen.