Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Vorig jaar ook geweest. Was namelijk nog zoekende naar een AX toen.
Er waren echter nauwelijks AXjes te vinden daar. Niet op de parkeerplaatsen, binnen ook niet echt veel AX.
Wel bijna een VisaGTI gekocht. Maar die was behoorlijk gaar. Moest hem ook nog helemaal in Friesland op gaan halen, dus dat is uiteindelijk toch niets meer geworden.
Was verder toch wel heel leuk hoor. Veel mooi Citroën spul gezien.
Maar voor de AX hoef je er niet echt heen. Die telt onder de Citrofielen (nog?) niet echt mee...
idd ik ben vorig jaar op zaterdag geweest met een vriend het was meer DS en eend wat er rond reed ik heb 3 axen gezien verder ook geen onderdelen van een ax gevonde..
en zondag full speed das was echt veel gaver
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier
Ik sta ook op speed dus citromobile zal niet doorgaan voor mij.
ik zou wel willen maar moet helaas savonds werken
ik heb sinds kort weer werk en dat bevalt me nix!
alle leuke dingen worden mij onthouden... nu maar sparen voor het echet leuks ==> auto!