Wanneer distributieriem vervangen bij AX 11 TGE INJECTION U9
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Wanneer distributieriem vervangen bij AX 11 TGE INJECTION U9
Hoi allemaal
Heb me zojuist even aangemeld op dit forum omdat ik waarschijnlijk een ax ga kopen. Ik ben vandaag naar de auto gaan kijken en hij zag er erg netjes uit en is t/m 2005 goed onderhouden bij de dealer. Ik kon alleen niet vinden bij hoeveel km de distributie riem vervangen moet worden. Ik ga morgen zowiezo de garage even bellen waar hij altijd onderhouden is, maar ik wil het toch wel heel graag weten, want ik vond het echt een leuke auto. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb al op internet gezocht, maar ik kon het niet vinden.
Groetjes Kim
Heb me zojuist even aangemeld op dit forum omdat ik waarschijnlijk een ax ga kopen. Ik ben vandaag naar de auto gaan kijken en hij zag er erg netjes uit en is t/m 2005 goed onderhouden bij de dealer. Ik kon alleen niet vinden bij hoeveel km de distributie riem vervangen moet worden. Ik ga morgen zowiezo de garage even bellen waar hij altijd onderhouden is, maar ik wil het toch wel heel graag weten, want ik vond het echt een leuke auto. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb al op internet gezocht, maar ik kon het niet vinden.
Groetjes Kim
het was volgens mij om de 80.000
Of laat ik het zo zeggen, onze dealer onderhouden AXen zijn allen bij 80.000 en dan pas bij 160.000.....
Maar vaker is nooit slechter.
edit, 112 is nog echt niet nodig hoor! (of je moet het spanrol nu al horen..) Rijd hem eerst maar eens naar de 140.000.....
Of laat ik het zo zeggen, onze dealer onderhouden AXen zijn allen bij 80.000 en dan pas bij 160.000.....
Maar vaker is nooit slechter.
edit, 112 is nog echt niet nodig hoor! (of je moet het spanrol nu al horen..) Rijd hem eerst maar eens naar de 140.000.....
Last edited by grietje on WedAug06, 2008 9:30:53 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik daag je uit JoostJoost wrote:het zou me inmiddels niet verbazen als mensen het geblinkdoekt kunnen.
(iemand anders mag ook)
Ik schat dat bij de komende frikadellenmeeting de mijne aan de beurt is.
De kapjes doe ik wel, zonder blinddoek dan.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
allemaal bedankt voor de reacties. Ik ben er helaas nog niet achter wanneer hij is vervangen en of hij zowiezo al ooit is vervangen. Wel had ik mijn eigen garage nog even gebeld en het is gelukkig niet zo duur om hem te vervangen. Het zou 100 gaan kosten. Heb ook nog even de eigenaar van de auto gebeld en ik krijg de auto nu voor 50 euro minder. Dus vanaf zaterdag ben ik ook in het bezit van een ax.
Nah, gef'liesteerd met je aanwinst dan maar!ginger wrote:Dankjewel.DLS wrote:Gefeliciteerd Leuk een AX erbij.
En die distributie heb je dan voor 50 euro. Dat is ook zeker niet slecht.
Ik heb hem zojuist opgehaald. Het is nog wel even wennen, maar het rijdt heerlijk vergeleken met mijn suzuki alto.
Enneh, heb je al een wie=wie aangemaakt?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 92
- Joined: FriJul04, 2008 9:36:35 PM
- Location: Blesdijke
Bij de 205 zit de driem er al 215.000 km om:D!
Waterpomp maakt wel geluid nu...
Waterpomp maakt wel geluid nu...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
sorry al een tijdje niet op internet geweest, maar bedankt allemaal nog voor de reacties.
Foto's ga ik proberen, maar moet even kijken of ik een camera kan regelen.
Auto rijd verder goed, maar helaas komen er toch meer kosten aan dan ik had gedacht. Naast de distributieriem moeten allebei de achterbanden vervangen worden, als ik net wegrij valt hij elke keer uit dus dat moet ook nagekeken worden en het contact moet waarschijnlijk vervangen worden. Maarja als ik dan nog een aantal jaar vooruit kan dan is het niet zo erg.
Foto's ga ik proberen, maar moet even kijken of ik een camera kan regelen.
Auto rijd verder goed, maar helaas komen er toch meer kosten aan dan ik had gedacht. Naast de distributieriem moeten allebei de achterbanden vervangen worden, als ik net wegrij valt hij elke keer uit dus dat moet ook nagekeken worden en het contact moet waarschijnlijk vervangen worden. Maarja als ik dan nog een aantal jaar vooruit kan dan is het niet zo erg.