Zeer vreemd geluid als ik over drempel ga

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Emel
AX liefhebber
AX liefhebber

Zeer vreemd geluid als ik over drempel ga

Post by Emel »

telkens als ik over een drempel of hobbel heen ga.

Hoor ik van voren en vreemd geluid.. ''van pok'' (moeilijk uit te leggen hoe het geluid werkelijkt klink)
nou is mijn vraag natuurlijk

waar komt in hemelsnaam dat geluid vandaan veren? of de draagarm?
ik ben inmiddels wel achter gekomen dat het bij de linker voor zijde vandaan komt.

misschien heeft iemand het zelfde probleem gehad en kan mij helpen (a)

Gr Emél

auto is niet verlaagt dus de onderkant raak ik nooit.!
Electra is drama!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

fuseee.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

citrofenwick
Total admin
Total admin

Post by citrofenwick »

Yup, fusee

Auto keertje opkrikken en kijk eens of je met een buis de draagarm wat naar beneden kan duwen.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

zelfs als je hem zo niet kan bewegen kan die 'pok' maken :(
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

of de opsluitbout van je demper. Ben daar toen lang naar aan het zoeken geweest. Als het je fusee niet is is die opsluitbout los waardoor je demperpatroon kan bewegen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Het kan ook nog (als je een veerpootbrug hebt) het houdertje van je veerpootbrug zijn die is overleden.. Heel makkelijk te controleren, je ziet het gelijk als die kapot is.

En misschien nog je toplager.

Emel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Emel »

fuse is net een half jaar geleden vervangen beweerde de vorige eigenaar teminste.

morgen zal ik even wat foto's rond om die plek schieten misschien zien jullie wat vreemds ik heb er totaal geen verstand van..
waarom is techniek altijd zo ingewikkeld.
bij een brommer is het zo simpel ;)
Electra is drama!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

dit heeft Fietspomp ook bij zijn GT, en hij wist niet wat 't was.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

denny wrote:of de opsluitbout van je demper. Ben daar toen lang naar aan het zoeken geweest. Als het je fusee niet is is die opsluitbout los waardoor je demperpatroon kan bewegen
*schokdemper
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Emel wrote:fuse is net een half jaar geleden vervangen beweerde de vorige eigenaar teminste.
heeft hij lang met een slechte fusee rondgereden? dan kan het zijn dat de pocket uitgelubberd is.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Emel wrote:fuse is net een half jaar geleden vervangen beweerde de vorige eigenaar teminste.
andere kant of niet de goede boutjes erin gezet.... (ervaring ;))
=

Post Reply