:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( , kben te voet
Moderators: Rock's, webmasters
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( , kben te voet
ook 598€ kosten aan de Ring moeten betalen (180€ takeling krijg ik terug van mijn wegenhulp)
Het was gisteren een heel dure dag, en ik ben vanaf vandaag te voet (ax niet gekeurd en niet ingeschreven en 406 zo goed als los)
:(
wat is er gebeurd? Hij ziet er inderdaad niet best uit.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De ring kennende denk ik een klein hobbeltje en toen een flinke lading onderstuur vanwege gripgebrek op de vooras.
Maar dit is id niet fijn nee. Op de foto's lijkt alleen het front krom. Dat lijkt mij wel te repareren toch?
Maar dit is id niet fijn nee. Op de foto's lijkt alleen het front krom. Dat lijkt mij wel te repareren toch?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
achterkant is weg gegaan in een rechterbocht, we gingen juist geen 60km/u
tegensturen gaf geen verbetering, de wagen was precies op ijs aan het glijden
de voorkant is aan de rechterkant van de weg in de gras geweest, toen hielp het tegensturen te goed, hop weg naar de linkerkant van de weg.... met de banden vol moder -> weer geen grip
en hop frontaal in de vangrail, daarna weerbotsen en nog is met de achterkant in de vangrail
8m vangrail beschadigd, economisch gezien is de 406 niet meer te maken
vandaag ben ik zelf ni gaan werken omdat ik er nog niet goed van ben.
De laatste week had ik de volgende aan de wagen gedaan :
nieuwe middendemper(met korting)
nieuwe uitlaatpot (met korting)
nieuwe lederstuur van 406 coupe via ebay.co.uk
nieuwe leder/alu pook van 307 (nieuw van bij Peugeot)
nieuwe 607 lip onder de bumper (nieuw van bij Peugeot)
nieuwe wisserarm (was kapot gegaan :s)
nieuwe ruitenwissers Bosch
remvloeistof vervangen en ontluchten
nieuwe blokken achter
oliewissel
airbox geplaatst
C5 dingen om de remmen beter te koelen
mistlamp gemaakt met polyester en terug bevestigd in de bumper
Ik wil ook melden, ik was daar met andere vrienden en tegen dat ik die ongeval had rond km 8 kon ik die al lang ni meer zien omdat ik altijd voorzichtig en traag was. (tja ik heb die wagen graag en die deed het echt goed, dus ik wou niets kapot doen)
tegensturen gaf geen verbetering, de wagen was precies op ijs aan het glijden
de voorkant is aan de rechterkant van de weg in de gras geweest, toen hielp het tegensturen te goed, hop weg naar de linkerkant van de weg.... met de banden vol moder -> weer geen grip
en hop frontaal in de vangrail, daarna weerbotsen en nog is met de achterkant in de vangrail
8m vangrail beschadigd, economisch gezien is de 406 niet meer te maken
vandaag ben ik zelf ni gaan werken omdat ik er nog niet goed van ben.
De laatste week had ik de volgende aan de wagen gedaan :
nieuwe middendemper(met korting)
nieuwe uitlaatpot (met korting)
nieuwe lederstuur van 406 coupe via ebay.co.uk
nieuwe leder/alu pook van 307 (nieuw van bij Peugeot)
nieuwe 607 lip onder de bumper (nieuw van bij Peugeot)
nieuwe wisserarm (was kapot gegaan :s)
nieuwe ruitenwissers Bosch
remvloeistof vervangen en ontluchten
nieuwe blokken achter
oliewissel
airbox geplaatst
C5 dingen om de remmen beter te koelen
mistlamp gemaakt met polyester en terug bevestigd in de bumper
Ik wil ook melden, ik was daar met andere vrienden en tegen dat ik die ongeval had rond km 8 kon ik die al lang ni meer zien omdat ik altijd voorzichtig en traag was. (tja ik heb die wagen graag en die deed het echt goed, dus ik wou niets kapot doen)
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Whooh, das niet leuk. Heb je zelf niets? Want dat is uiteindelijk het belangrijkste hè...
Ik hoop dat je je niet al te lang Kl*te voelt.
Sterkte
groet Vincent
Ik hoop dat je je niet al te lang Kl*te voelt.
Sterkte
groet Vincent
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
-
- AX driver
- Posts: 34
- Joined: WedMar16, 2005 12:15:23 PM
- Location: Enschede
- Contact:
Zonde zeg, geeft toch maar weer aan dat racen altijd tricky blijft.
Ik wil binnenkort ook nog een keer naar de ring met m'n AX. Heb het er al jaren over en het moet er maar eens van komen, maar het geeft toch aan dat je beter voorzichtig kunt blijven, je wordt als je het circuit een beetje begint te kennen misschien toch wat overmoedig, wel balen voor je,
maar goed, nu kun je ook weer iets anders leuks opbouwen, misschien 406 coupe?
Ik wil binnenkort ook nog een keer naar de ring met m'n AX. Heb het er al jaren over en het moet er maar eens van komen, maar het geeft toch aan dat je beter voorzichtig kunt blijven, je wordt als je het circuit een beetje begint te kennen misschien toch wat overmoedig, wel balen voor je,
maar goed, nu kun je ook weer iets anders leuks opbouwen, misschien 406 coupe?
Damn zeg... Das schrikken en balen.
En je kan alleen jezelf de schuld geven. Geen tegenpartij...
Ik kon tenminste nog boos zijn op iemand anders.
En je kan alleen jezelf de schuld geven. Geen tegenpartij...
Ik kon tenminste nog boos zijn op iemand anders.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Het moet niet, maar het mag.citrofenwick wrote:Damn das behooooorlijk balen :-/
sterkte!
en zonde dat je GT daarom de deur uit moet...
Straks ga ik een Xsara coupe '99 zien, wel 90pk maar voor een daily is het meer als genoeg. Deze middag een 318i en een 318is gezien -> behalve de koplampen is de 406 nog in beter staat na 12 jaar