Eric aka DuFF - Peugeot 206 2.0hdi-foto's pag.40 enz.
Moderator: webmasters
nou heb ik al erg weinig remslijpsel op mijn voorste velgen door de EBC Greenstuff remblokjes,
maar toch werden ze flink smerig.
hiervoor het volgende aangeschaft:
en wat een effect
velg inspuiten, velgenborstel erlangs
,
met natte spons viezigheid wegspoelen dat gewoon loslaat.
en daarna een emmer water ertegenaan en velg is als nieuw .
en als afsluiter de banden ingespoten met
spul spuit je op de band, en verder niks, dus niet uitpoetsen, gewoon op je band spuiten en klaar, het ziet er echt als nieuw uit, en het is goed voor de banden .
aanrader dus .
maar toch werden ze flink smerig.
hiervoor het volgende aangeschaft:
en wat een effect
velg inspuiten, velgenborstel erlangs
,
met natte spons viezigheid wegspoelen dat gewoon loslaat.
en daarna een emmer water ertegenaan en velg is als nieuw .
en als afsluiter de banden ingespoten met
spul spuit je op de band, en verder niks, dus niet uitpoetsen, gewoon op je band spuiten en klaar, het ziet er echt als nieuw uit, en het is goed voor de banden .
aanrader dus .
Spreken is goud, Ductape is zilver.
1 of meerdere pagina's terug is wat te lezen over een stickeridee wat ik had voor over mijn auto alszijnde een soort striping.
nu heb ik een geschikte voorbeeld-foto gevonden waar ik mee verder ga om dingen uit te zoeken:
damn wat zou t vet zijn om dat in ACU camouflage te hebben
nu heb ik een geschikte voorbeeld-foto gevonden waar ik mee verder ga om dingen uit te zoeken:
damn wat zou t vet zijn om dat in ACU camouflage te hebben
Spreken is goud, Ductape is zilver.
His DuFFness strikes again!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
AUW
Code: Select all
2. Wij maken een exclusief ontwerp voor de door u aangegeven auto.
Ontwerpkosten bedragen Euro 60,- per uur. Wij verzorgen dan de complete beplakking.
Hierbij moet u afhankelijk van de complexiteit rekening houden met kosten van ongeveer Euro 1500,-
.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
schakelstangen zijn gemonteerd en passen, was wel even een karweitje van een uur op de brug.
verschil tussen oude, en de Group N stangen:
de shortshifter past echter niet...door het monteren van de shortshifter zou het boeltje aanlopen tegen de startmotor,
ik heb daarom besloten de shortshifter weg te geven aan een clublid die denkt dat hij/zij 'm wel kan monteren.
clublid Grietje mag eerst proberen.
(maar ik vermoed dat de shortshifter op een 106 wel past, en dat daar dus meer ruimte is ivm de startmotor.)
verschil tussen oude, en de Group N stangen:
de shortshifter past echter niet...door het monteren van de shortshifter zou het boeltje aanlopen tegen de startmotor,
ik heb daarom besloten de shortshifter weg te geven aan een clublid die denkt dat hij/zij 'm wel kan monteren.
clublid Grietje mag eerst proberen.
(maar ik vermoed dat de shortshifter op een 106 wel past, en dat daar dus meer ruimte is ivm de startmotor.)
Spreken is goud, Ductape is zilver.
weet je wat ik heb gedaan. dat bevestiging van de overbrenging met die rubberen bal eraf gehaald en het pinnetje waar de rubberen bal opzit ingekort (Althans dat heeft sander voor mij gedaan) Afhankelijk van de hoeveelheid die je er tussen uit haald word zowel de zijwaartse als voorwaartse beweging minder. Niet teveel echter anders kun je niet meer schakelen. De twee delen las je daarna weer aan elkaar en voila. Moet je anders maar eens proberen als je mijn auto ziet op een meeting.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
op bovenstaande foto. op de stang die rechtstreeks van je pook afkomt zit een rond iets. Daarin zit weer een rubberenbal die de schakelbewegingen over brengt op de stangetjes die je er net hebt opgezet. Het asje waar die rubberen bal opzit kun je dus inkorten. dat is het gedeelte van het schakelmechanisme wat links onder met twee bouten op je schutbord geschroeft zit.DuFF wrote:heb je een foto van het gedeelte wat je nu bedoeld denny, want ik snap er geen knakworst van
snap er zelf ook geen hout van als ik het uitleg.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Ik ga een poging wagen met de shortshifter op mijn GT duFF, ik ben benieuwd....... Als het zo lastig is als je zegt
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nou heb ik in het technische remmen-topic al de vraag gesteld, maar ik zet het ook maar in mijn wie=wie als negatieve update.
mijn remmen kraken, geen idee wat er aan de hand is het geluid komt niet vanaf de remmen, maar vanonder de motorkap.
het is als ik in z'n 1 net een beetje doorrol, zowel naar voren als naar achter, en dan rem.
mijn remmen kraken, geen idee wat er aan de hand is het geluid komt niet vanaf de remmen, maar vanonder de motorkap.
het is als ik in z'n 1 net een beetje doorrol, zowel naar voren als naar achter, en dan rem.
Spreken is goud, Ductape is zilver.