Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
-
- Total admin
Verdoriegrietje wrote:NIet om jou te uhh, dissapointen, maar die GTI is wel een cm of 7 - 8 omlaag gegaan (haha)citrofenwick wrote:hoeveel cm lager is die?
Kben benieuwd of mijn GTI met 3.5cm ook zo laag zal komen te staan
heel mooi trouwens
mijne is 3.5cm, en die vind ik nog hoog *-) cupje was 12 cm lager, en deze GTI heeft ook kort zo laag gestaan maar daar viel ECHT niet mee te rijden dus hebben we hem weer verhoogd
De jouwe vind ik ook al best mooi zo, dus dat valt alsnog mee
-
- AX Spaster Mammer
Verdoriecitrofenwick wrote: mijne is 3.5cm, en die vind ik nog hoog *-) cupje was 12 cm lager, en deze GTI heeft ook kort zo laag gestaan maar daar viel ECHT niet mee te rijden dus hebben we hem weer verhoogd
De jouwe vind ik ook al best mooi zo, dus dat valt alsnog mee [/quote]
ik kon met 9cm voor en 4 klikken achter in Maarssen de wijk al niet in
-
- AX super weirdo
Moet jij eens opletten of dit bij het knallende blauw gaat passen (dit is nl de enige reden waarom ik nu toch overstag ga en gewoon chroome wielen neem)DuFF wrote: dus, hopelijk komen deze onder de GTI, want blinkende velgen passen niet onder die smurfzda
18"onder de ax is ook niet echt aan te bevelen
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- Total admin
ik kon met 9cm voor en 4 klikken achter in Maarssen de wijk al niet in [/quote]kevin.broke wrote:Verdoriecitrofenwick wrote: mijne is 3.5cm, en die vind ik nog hoog *-) cupje was 12 cm lager, en deze GTI heeft ook kort zo laag gestaan maar daar viel ECHT niet mee te rijden dus hebben we hem weer verhoogd
De jouwe vind ik ook al best mooi zo, dus dat valt alsnog mee
Derstraks langs geweest bij de garagist, en hij kon die -3.5 cm STR.T koni kit niet meer bestellen. Dé kans om te kiezen of ik nu lager of niet wil gaan. Lager is inderdaad pakken mooier...
Mag ik benieuwd zijn en vragen wat er onder die GTI zit?
verdorie, verrekte quote-tags
Die grijze GTI heeft standaard dempers en gele APEX veren...... Maar GTI word wel altijd iets lager omdat het blok zwaarder is.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX super weirdo
Ik vind Chroome eik helemaal niets,... een beetje TE....
Na een hoop getob en diverse sets wielen ben ik er achter gekomen dat ik best wel een zeiket ben met wielen
En aangezien het model wat mij wel aansprak alleen nog maar in Chroome te verkrijgen was ben ik gaan denken... zou dat staan ..... ik heb natuurlijk al een aantal standaard chroome accenten zoals typeplaatjes, grillebalk, koplampen, sierstuk.... en icm sparkling blue.... dit moest alleen maar vet worden...
EN DAT IS HET OOK ! :yess:
De kleur is fout, maar het strakke design van deze wielen maakt de auto super chique.... ik zou er bijna blij van worden...
Maar dat ben ik niet...
Ze waren alleen nog maar verkrijgbaar in ET 35 .... ik wou wel een gokje wagen .... maar het liep dus waanzinnig aan
De slijptol en de dremel door de wielkast gejaagd... iets beter, maar niet voldoende...
Ik heb niet echt heel veel "vlees" meer om weg te slijpen, dus momenteel weet ik het ff niet... (mijn schermen moeten achter iets naar buiten komen..... maar ik weet even geen doe het zelf manier)
Ach... gelukkig hebben we de foto's nog ...
Na een hoop getob en diverse sets wielen ben ik er achter gekomen dat ik best wel een zeiket ben met wielen
En aangezien het model wat mij wel aansprak alleen nog maar in Chroome te verkrijgen was ben ik gaan denken... zou dat staan ..... ik heb natuurlijk al een aantal standaard chroome accenten zoals typeplaatjes, grillebalk, koplampen, sierstuk.... en icm sparkling blue.... dit moest alleen maar vet worden...
EN DAT IS HET OOK ! :yess:
De kleur is fout, maar het strakke design van deze wielen maakt de auto super chique.... ik zou er bijna blij van worden...
Maar dat ben ik niet...
Ze waren alleen nog maar verkrijgbaar in ET 35 .... ik wou wel een gokje wagen .... maar het liep dus waanzinnig aan
De slijptol en de dremel door de wielkast gejaagd... iets beter, maar niet voldoende...
Ik heb niet echt heel veel "vlees" meer om weg te slijpen, dus momenteel weet ik het ff niet... (mijn schermen moeten achter iets naar buiten komen..... maar ik weet even geen doe het zelf manier)
Ach... gelukkig hebben we de foto's nog ...
-
- AX super weirdo
ideaal zou 42 zijn... ik heb dus eik spoorversmallers nodig ... of ik moet een plaat staal langs mijn veren lassen... irritant dat die dingen inveren.Browny wrote:Kan je het niet met spacers oplossen om tot de juiste ET-waarde te komen of is de ET juist te laag?
maargoed... ik heb nu een:
GTI die niet rijd .... moet nog een ontstekingsmodule hebben
GTI die niet echt fijn rijdt met zijn gestotter .. en toch ook wel een beetje aanloopt.
Mazda waar momenteel ook niet echt mee te rijden is...
Knap hoor 3 auto's,.... voor 1 persoon, waarvan ik er geeneen ff lekker kan pakken ....
Last edited by Rock's on SunJul20, 2008 5:49:59 PM, edited 1 time in total.
ideaal zou 42 zijn... ik heb dus eik spoorversmallers nodig ... of ik moet een plaat staal langs mijn veren lassen... irritant dat die dingen inveren.Rock's wrote:Browny wrote:Kan je het niet met spacers oplossen om tot de juiste ET-waarde te komen of is de ET juist te laag?
Je kan ook de velgen laten afdraaien naar de juiste ET. 7mm lukt wel vaker.
Afdraaien kost volgens mij ook geen drol trouwens, iets van een tientje per velg.
Edit: Hier zelfs maar 6 euro:
http://www.wheelcare.nl/id29.htm
Edit: Hier zelfs maar 6 euro:
http://www.wheelcare.nl/id29.htm