Maarten v E (AX GT 1.4 '91)
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
even maar weer een update
het acculampje bleef problemen geven en ik kreeg hem niet meer gestart. anwb er erbij en diagnose, dynamo kapot. ben ik naar de garage gegaan en bleek de dynamo niet kapot te zijn, maar dat:
die riem had mij kabelsafgeschaafd en volgens de garageman had ik geluk gehad dat er niet iets is gaan branden. maar ja geluk bij een ongeluk, kabel maken was goedkoper dan een dynamo reviseren.
verder heb ik eindelijk al mijn audio spul binnen. composetje en ovaaltjes zitten er al in, morgen sub aansluiten. heb nu vakantie dus ik ga hem binnenkort maar eens mooi poetsen en wat foto's schieten.
gr
Maarten
het acculampje bleef problemen geven en ik kreeg hem niet meer gestart. anwb er erbij en diagnose, dynamo kapot. ben ik naar de garage gegaan en bleek de dynamo niet kapot te zijn, maar dat:
die riem had mij kabelsafgeschaafd en volgens de garageman had ik geluk gehad dat er niet iets is gaan branden. maar ja geluk bij een ongeluk, kabel maken was goedkoper dan een dynamo reviseren.
verder heb ik eindelijk al mijn audio spul binnen. composetje en ovaaltjes zitten er al in, morgen sub aansluiten. heb nu vakantie dus ik ga hem binnenkort maar eens mooi poetsen en wat foto's schieten.
gr
Maarten
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
vandaag maar eens wat audio in het autotje gestopt. Het was eigenlijk niet de bedoeling om er veel geld aan uit te geven, maar flink knallen blijft toch leuk.
zie hier het resultaat:
\
gelukkig heb ik het alleen maar in hoeven bouwen, de kofferbak was al met mdf voorbereid.
over een paar dagen lekker op vakantie en daarna hoop ik tegen een mooi setje lichtmetaal aan te lopen, zodat ik af en toe een beetje kan afwisselen met de velgen.
dat was het
gr Maarten
zie hier het resultaat:
\
gelukkig heb ik het alleen maar in hoeven bouwen, de kofferbak was al met mdf voorbereid.
over een paar dagen lekker op vakantie en daarna hoop ik tegen een mooi setje lichtmetaal aan te lopen, zodat ik af en toe een beetje kan afwisselen met de velgen.
dat was het
gr Maarten
-
- AX liefhebber
Even een korte update over deviltje,
Ik heb vandaag weer eens in hem gereden, nadat hij 4.5 week heeft stilgestaan. Ik had een ongelukje met voetbal gehad, waardoor ik moeijlijk kon lopen, en niet mocht autorijden. Ben nu met fysiotherapie bezig en het koppelingspedaal induwen lukt nu wel.
Helaas startte hij niet direct. Gelukkig had ik gister een boosterpack gekocht, waarmee hij daarna wel startte.
Een van de witte verbrede velgen is nog steeds kapot, en er ligt nu een reservewiel onder. om tijd te hebben om deze velg te laten maken heb ik tijdelijk deze wielen gekocht:
Dit geeft mij weer wat tijd om de witte velg weer helemaal in orde te krijgen. Waarschijnlijk gaan de witte velgen er dan weer onder en gaat het andere setje de verkoop in.
en voor de verder rest heb ik dit nog gekocht
ik hoop dat als het huis in orde is, ik weer wat meer tijd krijg om met de ax bezig te zijn en meetings te bezoeken.
gr
Maarten
Ik heb vandaag weer eens in hem gereden, nadat hij 4.5 week heeft stilgestaan. Ik had een ongelukje met voetbal gehad, waardoor ik moeijlijk kon lopen, en niet mocht autorijden. Ben nu met fysiotherapie bezig en het koppelingspedaal induwen lukt nu wel.
Helaas startte hij niet direct. Gelukkig had ik gister een boosterpack gekocht, waarmee hij daarna wel startte.
Een van de witte verbrede velgen is nog steeds kapot, en er ligt nu een reservewiel onder. om tijd te hebben om deze velg te laten maken heb ik tijdelijk deze wielen gekocht:
Dit geeft mij weer wat tijd om de witte velg weer helemaal in orde te krijgen. Waarschijnlijk gaan de witte velgen er dan weer onder en gaat het andere setje de verkoop in.
en voor de verder rest heb ik dit nog gekocht
ik hoop dat als het huis in orde is, ik weer wat meer tijd krijg om met de ax bezig te zijn en meetings te bezoeken.
gr
Maarten
Mooie velgen en mooi huis!
Ver buiten de randstad kun je nog best een mooi huis kopen, zeker momenteel met een beetje afdingen.
Ik zou wel de aansluiting van het platte dak op de regenpijp nakijken.
Ver buiten de randstad kun je nog best een mooi huis kopen, zeker momenteel met een beetje afdingen.
Ik zou wel de aansluiting van het platte dak op de regenpijp nakijken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX liefhebber
Ik ben nog steeds een maffe professor.arnie wrote: sjez*s wat een huis... Wat voor werk doe jij tegenwoordig
http://www.madscience.org/nederland
Alleen voer ik niet meer uit, maar zorg ervoor dat anderen professoren de kinderen iets gaan leren. En we hebben een dubbel inkomen, anders kan je zo'n huis niet betalen
Bouwkundige keuring heb ik ook laten doen, je ziet meteen dat er iets niet klopt. was iets eenvoudigs met de afwatering en voor een paar honderd euro wel te repareren. Voor de rest zit er geen vocht in vloeren/murenLeuk huis! Bouwkundige keuring uit laten voeren? Weet je wat er aan mankeert.
en joost, als je nog eens een nieuwstad bent, kom je maar eens langs, trakteer ik wel op een broodje kebab in Maaseik.
t huis ligt nog geen 5 minuten van nieuwstad af. De wijk ligt direct aan de weg naar nieuwstad.
Dalijk eens de velgen ophalen bij mijn ouders..
foto's volgen
gr
Maarten
-
- AX liefhebber
vandaan eens de nieuwe velgen erop gelegd. Ziet er niet verkeerd uit, maar het kan toch nog beter.
slechte foto's
Nu heb ik alleen een "probleem"wat meedere forumleden hebben en ik het beste kan omschrijven als de ziekte "velgeritus".
Ik heb namelijk nog een setje gekocht.
Dat zou betekenen dat ik 3 setjes hier heb liggen, en er maar een set onder kan leggen. Weet alleen nog niet welke gaan blijven.
Voordat ik ga verhuizen zal ik in ieder geval 1 set de garage uit moeten hebben anders krijg ik ruzie met mijn vriendin.
Ik hou jullie op de hoogte
ps: ik dacht dat het vrij onmogelijk was om setjes 14 inch LM te vinden, maar als je fanatiek genoeg bent is het allemaal mogelijk.
Gr Maarten
slechte foto's
Nu heb ik alleen een "probleem"wat meedere forumleden hebben en ik het beste kan omschrijven als de ziekte "velgeritus".
Ik heb namelijk nog een setje gekocht.
Dat zou betekenen dat ik 3 setjes hier heb liggen, en er maar een set onder kan leggen. Weet alleen nog niet welke gaan blijven.
Voordat ik ga verhuizen zal ik in ieder geval 1 set de garage uit moeten hebben anders krijg ik ruzie met mijn vriendin.
Ik hou jullie op de hoogte
ps: ik dacht dat het vrij onmogelijk was om setjes 14 inch LM te vinden, maar als je fanatiek genoeg bent is het allemaal mogelijk.
Gr Maarten