handremkabels, waar ze demonteren???

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

handremkabels, waar ze demonteren???

Post by Netheo »

vermits ik bij men 2 axjes de achteras wil wisselen moeten de handremkabels los. Nu is men vraag, kunnen ze los net achter de handremhendel??? Van de handremhendel krijg ik ze af, daar is geen probleem. Maar daarachter zit een soort van beugeltje, kunnen ze daar ook door??? enzoja, hoe???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Steenwiekermoat
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by Steenwiekermoat »

je kunt ze van beide kanten loshalen, zowel bij de handrem handel als bij de remtrommels. Moet je de remtrommel er wel af hebben.
Groeten van Henk uut Blesdieke

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Ja maar hij bedoelt dat ding waar ze onder de auto doorheen gaan. (hij kon ze immers al bij de hevel loskrijgen)
Volgens mij kunnen ze daar trouwens wel door van die kant, gewoon ff proberen en kan het niet dan kunnen die trommels er altijd nog een keer af...
Kijk uit, een Cactussssss

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Netheo »

pcrodent wrote:Ja maar hij bedoelt dat ding waar ze onder de auto doorheen gaan. (hij kon ze immers al bij de hevel loskrijgen)
Volgens mij kunnen ze daar trouwens wel door van die kant, gewoon ff proberen en kan het niet dan kunnen die trommels er altijd nog een keer af...
ik hou de trommels liever intact, ben er zowat een kluns in om al die veertjes terug op zen plaats te krijgen :D . met andere woorden, niet véél zin in. Daarom dat ik vroeg of ze door die beugel gingen. Ik zal het nog eens proberen als het weer hier in belgie wat meezit :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Netheo »

kheb het geprobeerd, hoop opgegeven :D dan toch maar de remschoentjes achter gelost en daar de handremkabel uitgetrokken 8) we hopen op een goede afloop :roll: :roll: :roll:

Post Reply