handremkabels, waar ze demonteren???
Moderators: denny, vtspower, webmasters
handremkabels, waar ze demonteren???
vermits ik bij men 2 axjes de achteras wil wisselen moeten de handremkabels los. Nu is men vraag, kunnen ze los net achter de handremhendel??? Van de handremhendel krijg ik ze af, daar is geen probleem. Maar daarachter zit een soort van beugeltje, kunnen ze daar ook door??? enzoja, hoe???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
-
- Beginnend AX liefhebber
ik hou de trommels liever intact, ben er zowat een kluns in om al die veertjes terug op zen plaats te krijgen . met andere woorden, niet véél zin in. Daarom dat ik vroeg of ze door die beugel gingen. Ik zal het nog eens proberen als het weer hier in belgie wat meezitpcrodent wrote:Ja maar hij bedoelt dat ding waar ze onder de auto doorheen gaan. (hij kon ze immers al bij de hevel loskrijgen)
Volgens mij kunnen ze daar trouwens wel door van die kant, gewoon ff proberen en kan het niet dan kunnen die trommels er altijd nog een keer af...
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
kheb het geprobeerd, hoop opgegeven dan toch maar de remschoentjes achter gelost en daar de handremkabel uitgetrokken we hopen op een goede afloop